Marc Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." Albert Einstein, Duits-Amerikaans natuurkundige (1879-1955). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Het leven is als een neus, je moet er uithalen wat er in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Als we alle dingen zouden doen waartoe we in staat zijn, dan zouden we letterlijk versteld staan van onszelf. Thomas Edison Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Eigenlijk is communiceren heel gemakkelijk: zeggen wat je voelt en wilt, per definitie uitgaande van het goede, zonder ook maar een sprankje oordeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Alleenstaande vrouwen hebben een vreselijke hekel aan arm zijn; dit is een zeer sterk argument ten gunste van het huwelijk.:$ Jane Austen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Oprechte onenigheid is vaak een positief teken van vooruitgang. Mahatma Gandhi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Waardeer en je krijgt meer. Hans Poortvliet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Vroeger had je gewoon ruzie met de buren; tegenwoordig woon je naast een stressfactor. Toon Verhoeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Denk niet in problemen, maar in oplossingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Ik ben niet arrogant, daar ben ik veel te goed voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Mijn gevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten. Ik heb er alleen niet altijd naar geluisterd. Eigen gedachte inzender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 We leven in een wereld vol uitdagingen, verwondering en schoonheid. Voor een open geest stopt het avontuur nooit. Jawaharial Nehru Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Behalve misschien kinderen hebben, is niets zo toekomstgericht als tuinieren. Renate Rubinstein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 "Laat je door niemand iets vertellen, maar luister naar iedereen." C.F. van Veen, Nederlands historicus en aforist (1912-1982). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Ook met de stenen die jouw de weg versperren, kun je iets moois bouwen. Johann Wolfgang von Goethe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 "Als je het doel wil raken, moet je een beetje hoger mikken: iedere pijl heeft de neiging toe te geven aan de zwaartekracht." Henry Wadsworth Longfellow, Amerikaans dichter (1807-1882). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen. Mensen ook. Phil Bosmans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 "Ervaring is een dure leerschool, maar sufferds leren op geen andere manier." Benjamin Franklin, Amerikaans schrijver en staatsman (1706-1790). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 Het begin van empathie: "twee vreemden komen elkaar tegen, hun blikken kruisen ik ben jou en wat ik zie, ben ik." Roger Waters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 De gelukkigste mensen hebben niet het beste van alles. Maar zij maken van alles het beste. Tat Svam Asi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Jezelf doelen stellen, is de eerste stap om het onzichtbare zichtbaar te maken. Tony Robbins Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Het geluk is hier als ik ophoud te beweren dat het elders is. Eric Baret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Wil je iemand echt een dienst bewijzen, dan help je haar of hem zichzelf te helpen. Kets de Vries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 We denken dat je sterk wordt van vasthouden, maar soms word je dat van loslaten Herman Hesse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 "Alleen hij is werkelijk moedig, die ook vrees kent; de andere is alleen maar roekeloos." Willy Brandt, (geboren als Herbert Ernst Karl Frahm), Duits politicus en bondskanselier gedurende 1969-1974 (1913-1992). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden