spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Quinn 💜 kaatje Musashi 🌊 Luz Spirit 🏋️♂️
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat een mooie dag vandaag. Nog iets leuks: Daarnet kwam ik bij de drankencentrale aan en zag een vrouw met wandelstok die ondersteund werd door haar veel te jonge kleinkind. Vroeg haar of ik kon helpen en toen herkende ik dat ze een vroegere leerkracht van mij was. Zij wist mijn naam nog, dus een praatje gemaakt terwijl ik haar naar de wagen begeleide (Parkinson). De laatste maanden gaat mijn mensbeeld erop vooruit en begin ik zelfs terug te genieten van menselijk contact. spirit en Mariposa reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden @Yana, fijn dat het beter met je gaat en je weer langzaam de oude Yana wordt 🤎. Leuk en spannend vanavond @Kaatjeeben heel erg benieuwd. Hier een van alles en nog wat dagje. Lekker bezig binnen met schoonmaken en straks nog even eruit. Heb wel zin in een kringloopwinkel. Altijd leuk!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden