fred29 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik ben me momenteel aan het verdiepen in de aanschaf van een nieuwe ultrasone scaler voor de praktijk. Vooral het geluidsniveau, de trillingen en de nauwkeurigheid van de waterkoeling vind ik belangrijk. Bij sommige modellen merk ik dat de handpiece na langere behandelingen behoorlijk warm kan worden. Daarom ben ik benieuwd welke ultrasone scaler jullie gebruiken en hoe deze in de dagelijkse praktijk bevalt. Zijn er merken of modellen die volgens jullie prettig werken bij langere behandelingen? Ook ervaringen met verschillende tips en het onderhoud van het apparaat zijn welkom. Ik hoor graag jullie ervaringen.
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Google AI Search zegt: "Een ultrasone scaler is een tandheelkundig apparaat dat de tandarts of mondhygiënist gebruikt om tandplak, tandsteen en aanslag van de tanden te verwijderen." Bovenstaand bericht hoort hier dus niet thuis.
Oskar Geplaatst gisteren om 01:33 Rapport Geplaatst gisteren om 01:33 Hoi Fred, Ik heb mijn ultrasone scaler gewoon bij de slager hier in het dorp gekocht. Mijn gebit glimt weer prachtig, alleen de hond rent nu elke keer als ik mijn tanden ga poetsen piepend door het huis. Weet jij daar iets op? lady jane, bumperjim en Bob reageerden hierop 1 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden