Kaatjemama Geplaatst gisteren om 04:52 Rapport Geplaatst gisteren om 04:52 Super fijn zeg 😊👍zo belangrijk een goede plek @Lika
Senna34 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Op 17-8-2026 om 18:30 zei Mariposa: Hoe gaat het nu thuis @spirit? Ik vraag het mij ook oprecht af..
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Op 17-8-2026 om 18:30 zei Mariposa: Hoe gaat het nu thuis @spirit? Niet goed. Mariposa en Kaatjemama reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik ga bij hem weg. Gisteren is hij zo gemeen en agressief geweest dat ik ben gaan gillen. Hij zuipt de hele dag. Zit de hele dag in zijn hok buiten op een plastic stoel te zuipen en te roken. Hij heeft mij echt geraakt gisteren met zijn gemene opmerkingen naar mij toe. Ik kan niet teveel schrijven want hij leest mee. Ook de gesprekken met mijn zus en zoon heeft hij afgeluisterd gisteren. Ik ruim vanaf nu ook niets meer op. Het is voorbij.
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Jeetje, we waren er al bang voor natuurlijk. Ik vrees dat het inderdaad niet zal veranderen. Ik hoop maar dat je echt gaat doorpakken nu. Eerst voor jezelf zorgen, weg uit dat huis. Dan kan je vriend zich herpakken als hij je terug wil en kun jij besluiten of je hem terug zou willen. Sterkte!
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 45 minuten geleden zei Mariposa: Jeetje, we waren er al bang voor natuurlijk. Ik vrees dat het inderdaad niet zal veranderen. Ik hoop maar dat je echt gaat doorpakken nu. Eerst voor jezelf zorgen, weg uit dat huis. Dan kan je vriend zich herpakken als hij je terug wil en kun jij besluiten of je hem terug zou willen. Sterkte! Helaas kan ik weinig schrijven hier in het openbaar over hem. Het beste is om mij per PB te contacten.
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Of je maakt voor bepaalde info een appart account aan, of je verandert je naam. Is hem blokkeren ook een optie ? Ik vind het erg voor je dat je jezelf al moet indekken op een oh zo belangrijke uitlaatklep voor jou (dit forum) laat jezelf niet klein krijgen. Hou je taai 2 uur geleden bewerkt door Senna34
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden