Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Trekt @bumperjim aan zijn mouw. Goed hè? Van mij. 🤨 lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Haha, nou ik vind het echt knap van je @Reacher! Ik baal ontzettend dat Nederland eruit ligt. Geloof dat niemand er hier erg mee zit. Ik wel, zo jammer vind ik het!
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hoewel ik het Marokko trouwens wel gun. Maar had me zo verheugd op Nederland. En die zenuwslopende penalty's ik kon het gewoon niet meer aan.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Trekt @bumperjim aan zijn mouw. Goed hè? Van mij. 🤨 Ik vind zowel het idee alsook de uitvoering briljant 😘
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 21 minuten geleden zei Rosee: Haha, nou ik vind het echt knap van je @Reacher! Ik baal ontzettend dat Nederland eruit ligt. Geloof dat niemand er hier erg mee zit. Ik wel, zo jammer vind ik het! Ja het is heel suf om er zo snel al uit te vliegen. Maar Duitsland ook, dat maakt het eigenlijk wel weer goed Rosee reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden