Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Balen voor je zoon @Kaatjemama. Inderdaad 3x scheepsrecht, en anders wel weer 4x scheepsrecht ofzo. Bijna voorbij alweer dus @Musashi, het leek me een mooie reis. Dank voor je verslag. Mijn interesse voor een Grote Reis volgend jaar naar Japan is weer aangewakkerd.
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb mijn tweede week therapie met goed gevolg doorstaan. Vandaag mijn levensverhaal voorgedragen waarbij ik ook een keer mijn neus moest snuiten. En dat is goed want ik moet dichter bij mijn gevoel komen. spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden 3 uur geleden zei Senna34: Dankje spirit, zeker mag je dat vragen. De meniscus in mijn pols is gescheurd Ik wist niet eens dat er een meniscus in de pols zat. Het klinkt zeer pijnlijk een spierscheuring is ook zeer pijnlijk. Sterkte hoor. Hoop dat de operatie wat helpt.
spirit Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Eigenlijk snel gegeten net en voor niets naar een winkel gereden voor een buitenzwembad. Ze hadden hem niet meer op voorraad. Geslenterend door de winkel in die warmte. Nu moeten we nog even naar een overbuurvrouw toe. Die overbuurvrouw is de Oma van de kinderen van mijn vriend. Ook de moeder van zijn ex. Vind het maar ingewikkeld allemaal. Met 1 dochter heeft hij weer een beetje contact, maar haar moeder ( de ex van mijn vriend) houd dit tegen. Hij heeft ook nog een zoon, wat zijn evenbeeld schijnt te zijn. We gaan maar eventjes, blijven niet lang. Morgen een optreden voor een terminaal koorlid. Ze wilde ons nog 1 keer horen. Dat is in een ziekenhuis, waar ze ligt. Daarna gaat ze naar een hospice. Verdrietige dingen, maar het hoort er allemaal bij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden