Marjolijn Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei (bewerkt) @lady jane. Vraag: wat is jouw reden dat je na zo lang nog altijd een pact doet.? Hoe gaat het op dat op. zich nu met jou? Mag ik dat vragen? 6 mei bewerkt door Marjolijn
lady jane Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei tuurlijk Marjolijn, ik doe eigenlijk vnl mee aan n pact om frummers hier te steunen drank betekent helemaal niets meer voor mij persoonlijk maar ooit was dat anders en ik vond het forum op mijn eerste droge dag. Hier trouw blijven komen heeft me al die jaren alert gehouden. Het is een nieuw soort verslaving geworden om elke dag even mijn virtuele familie hier gedag te zeggen. En voor sommige mensen heb ik een zwak. Inmiddels ook al aardig wat frummers op meetings of na persoonlijke berichtjes in het echt ontmoet, en ook dat was belangrijk. Marjolijn, Kaatjemama, spirit en 1 andere reageerden hierop 4
Marjolijn Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei Lieve @lady jane dank je wel voor jouw open en eerlijk, mooie bericht en antwoord. Wat enorm fijn dat drank jou eigenlijk geen oliebol meer doet. Ik hoop dat ik dat straks na enige tijd ook mag zeggen. En fijn dat je beginners ,zoals ik, wilt steunen. Dank je wel. Fijne avond en slaaplekker. Marjolijn💕.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden