Quinn Geplaatst 4 mei Rapport Geplaatst 4 mei @Marjolijn Zelfs op een dag van herdenken zijn er mooie momenten, verdrietige momenten, levenslessen. Dat gaat niet ten koste van herdenken, maar juist samen. Doordat we in de positie zijn in vrijheid te kunnen herdenken en in vrijheid te leven. Herdenken telt, leven telt. Ik herdenk vandaag, zeker, en tegelijk probeer ik het leven dat ik heb te waarderen. Yana en lady jane reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 4 mei Rapport Geplaatst 4 mei (bewerkt) . 5 mei bewerkt door Marjolijn Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 mei Rapport Geplaatst 4 mei Schindlers List gekeken na de herdenking. spirit en Marjolijn reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 4 mei Rapport Geplaatst 4 mei (bewerkt) 15 uur geleden zei lady jane: . 5 mei bewerkt door Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 4 mei Rapport Geplaatst 4 mei (bewerkt) 15 uur geleden zei lady jane: . 5 mei bewerkt door Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 4 mei Rapport Geplaatst 4 mei (bewerkt) Ik ga een lange meditatie doen van mijn app. Lijkt mij goed nu. Het is even....uhh. ingewikkeld. ...en veel te laat. ... tja. Nu echt die meditatie. 4 mei is voor mij best best beladen. En okido...het is inmiddels 5 mei. Bevrijdingsdag. dus laten we blij zijn met de vrijheid die onze ouders voor ons voor elkaar kregen. ooit komt het goed . 5 mei bewerkt door Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei (bewerkt) 15 uur geleden zei lady jane: . 5 mei bewerkt door Marjolijn
Reacher Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei Heeft @bumperjimeen knuffel nodig? komt ‘ie hoor BJ Is er iets aan de hand? bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei (bewerkt) 49 minuten geleden zei Reacher: Heeft @bumperjimeen knuffel nodig? komt ‘ie hoor BJ Is er iets aan de hand? Dank je ❤️ Nee gewoon frustratie en alles is k. Maar ik ga het straks even vlug aan de kant schuiven als ik thuiskom want Stier en ik zijn 25 jaar getrouwd vandaag, dat dan weer wel 😁 Moet ik het wel niet vergeten straks, ik zet voor de zekerheid ff een alarmpje voor over 15 minuten. Lekker uit eten maar dat moet ik nog regelen. 5 mei bewerkt door bumperjim
Kaatjemama Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei 6 minuten geleden zei bumperjim: Dank je ❤️ Nee gewoon frustratie en alles is k. Maar ik ga het straks even vlug aan de kant schuiven als ik thuiskom want Stier en ik zijn 25 jaar getrouwd vandaag, dat dan weer wel 😁 Moet ik het wel niet vergeten straks, ik zet voor de zekerheid ff een alarmpje voor over 15 minuten. Lekker uit eten maar dat moet ik nog regelen. Gefeliciteerd ❤️ @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei (bewerkt) zo lang al bevrijd van je vrijgezellenbestaan, gefeliciteerd BJ ook voor de Stier natuurlijk, topprestatie van haar 5 mei bewerkt door lady jane bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei (bewerkt) Ja ironisch hè, bevrijdingsdag 🤣 Ik heb net een lekker restaurantje geboekt voor donderdagavond (vrijdag vrij hier). Ik wou lekker naar een michelinster maar de Stier wil het niet duur maken. Dus nu een leuk klein modern niet te duur tentje gevonden in de michelin app. Dat blijft toch de handigste manier om een lekker tentje te vinden, want op google en tripadvisor zijn teveel mensen die alles en iedereen maar 5 sterren geven. Plus de neprecensies... 5 mei bewerkt door bumperjim Quinn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden