Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

@Lika

zo mooie stad ☺️

ik heb toen der tijd gegeten in de wijk trastevere erg betaalbaar en heel leuk veel plezier maar dat zal wel lukken daar 

bewerkt door Kaatjemama
Woord te veel
Geplaatst

Eend in de oven, groenten klaar om te roerbakken, taart staat op temperatuur te komen. Dit gaat goed komen. Misschien ga ik er zelfs van eten, wie weet. 

DAGPACT:

Quinn 
Marjolijn
hub
MaryArt
Yvonne 
kaatje 🌺
Spirit 😇

Geplaatst
8 uur geleden zei Rosee:

Wat heerlijk @Likaen veel leuker dan met het vliegtuig! Veel plezier. @Ettyherkenbaar. Ik zou weleens in een paar andere mensen willen kruipen, gewoon voor even om te kunnen vergelijken hoe zij zich voelen en of ik normaal ben. (Weet dat 'normaal ' niet bestaat maar toch.) Aan de andere kant lijkt het me geen geruststellend idee als er meer mensen zo raar zijn als ik. Maar dat zal eigenlijk wel vrees ik.

Ja ontzettend gaaf zou dat zijn, als dat kon, even achter het masker van anderen kijken of ze net zo normaal zijn als wij😃

Maar wel op proef. Ik zou op voorhand met niemand durven ruilen .  Iemand kan het voor elkaar lijken te hebben maar tegelijkertijd in een grote hel leven.  Hoe weet je dat?  Ik doe het maar met dit figuur en ben ondanks alle neuroses best wel aan mezelf gehecht. 

Jij raar? Was me nog niet opgevallen🥰

Geplaatst

Veel plezier Lika. Kaatjemama, dat ziet er gezellig uit. Wij zijn in een prachtig park gaan lopen, net over de grens. Alles stond in bloei, en ik heb veel eendjes met hun kroost zien lopen ❤️ Ik ben er helemaal zenn van, al die geuren. Het verbaasde me wel hoeveel roodwang schildpadden ik heb zien zonnen op en om het water. Ik dacht altijd dat ze de winter nooit zouden overleven 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...