Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Stom kinderachtig 😥 achterlijk die Moederdag stomme gedachten 

lig in bed kan niet slapen me hoofd maalt maar door, gaat maar door als een negatieve achtbaan

me andre zoon niets van gehoord ik heb vanmorgen nog een appje getuurd met werk se vandaag maar ook niets terug gehoord.vindt zo erg dat ik hem zo weinig zie of hoor en dan met Moederdag niet eens een apje. Alle stomme gedachten komen boven wat ik allemaal fout doe of misschien fout gedaan heb. 
voel me stom kinderachtig 

en ja was heel blij met me oudste zoon en was gezellig dus daarom voel ik me kinderachtig maar mis de jongste af en toe zo erg 

Geplaatst

112 dagen nu gewiebel 

Vannacht slecht geslapen slaap eigenlijk nooit slecht behalve als er een hypo manische periode aankomt.

Dus maakt me gelijk zorgen vannacht. Maar helaas ik loop op een roze wolk en alles is fantastisch naar tuincentrum geweest en van alles gekocht.en alvast weer een grote plant besteld.het huis was weer binnen 3 uur helemaal spik en span.das dan wel een voordeel 😂😜

De gedachten stoppen niet en de leukste ideeën komen in me op.laaste keren dat ik weer een drankje nam was deze periode dacht dat ik het allemaal wel kon🥹😅.erg gevaarlijk dus en hard werken om niet door te schieten.

Lijkt allemaal leuk maar ben zo angstig voor de andere kant de duistere kant want ik weet die komt erachteraan. En hard ook

heb net 1 jaar in die periode gezeten en wil niet terug 🖤

hoop zo dat stoppen met drinken zo goed blijf gaan als nu. Wil echt niet meer terug naar die vreselijke periode 

Geplaatst

Je klinkt zo goed. En bent al verder dan ik. Ik weet van eerder( 5 jaar) dat het steeds mooier wordt . Zullen we ons daar samen, aan vast houden????? Een kleine/ grote afspraak  aub?????

Zou ik zo mooi vinden...

Geplaatst

@Marjolijnis goed 😊  heel fijn .lijkt me makkelijk Af te gaan maar dat komt omdat ik nu stabiel was vandaar me angst.daar gaat het iedere mis de depressie of de manie dan ben ik mezelf niet .en de drank is dan dichter bij dan ik zelf wil 

Geplaatst

Wat klinkt dit weer herkenbaar @Kaatjemama. De angst voor de angst. jezelf zo goed voelen dat je jezelf wel een "feestje" gunt. Bang om weer depressief te worden. Bedenkwel, dat drank alleen maar depressiever maakt. Ben er zelf ook vaak ingestonken met als  gevolg: een depressie door drank. Laat je niet gek maken door die drankduivel. Het zou zo zonde zijn. Jij kan dit 🏋️‍♂️

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei Quinn:

Voorzichtig met de alles kan en ik kan alles. Want kolere, wat slaat die hamer terug. Denk je goed om je medicatie? 🌷

Ja dank je

zeker ben ook ‘s avonds met nood medicatie begonnen beter vroeg de kop in drukken

bewerkt door Kaatjemama
Geplaatst
30 minuten geleden zei spirit:

Wat klinkt dit weer herkenbaar @Kaatjemama. De angst voor de angst. jezelf zo goed voelen dat je jezelf wel een "feestje" gunt. Bang om weer depressief te worden. Bedenkwel, dat drank alleen maar depressiever maakt. Ben er zelf ook vaak ingestonken met als  gevolg: een depressie door drank. Laat je niet gek maken door die drankduivel. Het zou zo zonde zijn. Jij kan dit 🏋️‍♂️

Dank je @spiritLaatste wat ik wil is drinken en sta er ook er ook wel erg sterk in nu. Weet ook wel dat me alleen maar zieker maakt . Heb ook zoveel aan dit form echt heel blij mee 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...