Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Soms gezellig, soms ook niet. De oudste woont nog thuis. Maar weet je, op die leeftijd moeten ze gewoon allang uitgevlogen zijn. Ik was 18 toen ik uit huis ging. Met 25 was ik moeder. Dat gebeurt tegenwoordig geloof ik niet meer. 

Geplaatst

Dat had ik, ja. Al een tijdje niet meer.

1 minuut geleden zei Mariposa:

Huisje, boompje beestje en veel alcohol

Tijd om er eentje te schrappen? Wat houdt je tegen?

Geplaatst (bewerkt)
2 minuten geleden zei Mariposa:

Klinkt gezellig wel

Hmm ja, ik ben onwijs gezellig.

Klopt, geen vrouw meer. 

bewerkt door Quinn
Geplaatst

Ik geloof niet dat ik dat hier hoef uit te leggen. Als ik het al zou kunnen uitleggen. Heb het geprobeerd via een therapeut maar dat was puur geldverspilling. Het is denk ik een gewoonte. Weet je, als je als al 36 jaar drinkt  dan is dat vrij lastig te stoppen. Soms lukt het even, maar hoe gaat het blijvend lukken? Idk

Geplaatst

Je hoeft helemaal niks uit te leggen, ik ben gewoon nieuwsgierig. Hoe dat bij anderen gaat. Forum is interactie, anders gaat het dood. En ja, stoppen is fucking lastig.

Geplaatst

Zwarte nagellak. Het leek zo’n goed idee. En toen kreeg ik jeuk aan mijn hoofd. 
Lang verhaal kort: hoe krijg je nagellak uit je haar? Zonder nagellak remover? 😑

Geplaatst

Gevonden op internet: Nagellak verwijder je uit haar door de lak voorzichtig op te lossen met alcoholhoudende producten (zoals haarlak, parfum, deodorant of ontsmettingsalcohol) of olie. Breng het product aan op het getroffen haar, laat het even intrekken en kam of veeg de zachte nagellak eruit. Vermijd zo veel mogelijk aceton, omdat dit het haar kan beschadigen.... 

Ik weet dus niet of het inderdaad helpt @Reacher. En ook: probeer het eerst even uit op een klein plukje om zeker te weten dat die mooie roze kleur niet beschadigd raakt... 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...