Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik zou je heel vriendelijk willen vragen om niet meer op @renaldo61 zijn draadje te schrijven. Je moet het natuurlijk zelf weten maar voor mij ga je een grens over als je dat toch doet. Dan gebeurt er nog niets vreselijks maar dan ben je mijn steun kwijt, is all. Hoe gaat het vandaag verder? 🌹
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ah, je post toch op zijn draadje. Voor mij ben je nu alle geloofwaardigheid kwijt. Het ga je goed verder. 👍🏼
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Ah, je post toch op zijn draadje. Voor mij ben je nu alle geloofwaardigheid kwijt. Het ga je goed verder. 👍🏼 sorry ik wist niet dat ik nog op renaldo zijn draadje zat krijg ik nog een kans
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 3 minuten geleden zei Reacher: Ah, je post toch op zijn draadje. Voor mij ben je nu alle geloofwaardigheid kwijt. Het ga je goed verder. 👍🏼 ik wist niet dat ik nog op renaldo zijn draadje zat krijg ik nog een kans
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden ik ga mij tot maandag afmelden mijn gevoelens laten rusten mijn excuses als ik fouten maak
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Niet afmelden en je in jezelf verstoppen maar vooruit stappen en van je fout leren.
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 46 minuten geleden zei Quinn: Niet afmelden en je in jezelf verstoppen maar vooruit stappen en van je fout leren. ik zal niet meer posten op renaldo zijn draadje en zijn draadje niet meer lezen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden