Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heb al een aantal malen gelezen dat het weekend een lastig moment is voor jou. Is het daarom niet aangewezen dat je morgen al boodschappen gaat doen zodat je daarvoor dit weekend niet buiten hoeft te komen en het ook geen aanleiding vormt om toch drank in huis te halen? 

Geplaatst

Ik ben ook aan het legpuzzelen gegaan, het is een fantastische afleiding van me ziek en hopeloos voelen. Het is een afbeelding van Ot en Sien van 1000 stukjes... wát een klus 😁

Geplaatst

Hoe gaat het op het moment @stroumfke? Lukt het een beetje??

Misschien nog een kleine suggestie. Je schreef eerder dat je graag haakt. En bezig was met een best groot project. Is tussendoor een klein projectje iets?. Een vrolijk gekleurde kussenhoesje of een klein poppetje/ beestje. Lekker te overzien en veel voldoening.  Zomaar een ideetje hoor. 

Geplaatst
3 uur geleden zei Mormel:

Heb al een aantal malen gelezen dat het weekend een lastig moment is voor jou. Is het daarom niet aangewezen dat je morgen al boodschappen gaat doen zodat je daarvoor dit weekend niet buiten hoeft te komen en het ook geen aanleiding vormt om toch drank in huis te halen? 

ja ik ga morgen boodschappen doen

ik ben dan in het weekend thuis

ik ga wel regelmatig wandelen maar neem dan alleen mijn sleutels mee geen portefeuile

Geplaatst
2 uur geleden zei Marjolijn:

Hoe gaat het op het moment @stroumfke? Lukt het een beetje??

Misschien nog een kleine suggestie. Je schreef eerder dat je graag haakt. En bezig was met een best groot project. Is tussendoor een klein projectje iets?. Een vrolijk gekleurde kussenhoesje of een klein poppetje/ beestje. Lekker te overzien en veel voldoening.  Zomaar een ideetje hoor. 

voorlopig ca va

heb wel schrik voor het weekend

ga ik drinken of niet

vandaag dag 2 nuchter

heb mij een puzzelke van 500 stukjes gekocht ter afwisseling van het haken

de eerste 3 dagen gaat goed tis daarna dat het moeilijk wordt

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...