Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
3 uur geleden zei renaldo61:

Ik kan mijn onderliggende problemen hoogstens onder een vorm van controleren houden. Ik denk dat je @lady jane nog steeds niet goed begrijpt. Antabuse krijg ik zeker niet meer. Ik vecht nog met andere verslavingen, maar alchohol was redelijk simpel, gewoon die eerste niet meer drinken. Maar je moet daar de wil toe hebben en dat is wat sommige hier niet lezen. Volgens mij gaat een korte opname uiteindelijk ook niets veranderen. 

de opname die er nu opstaat gaat over 2 dingen

1 het couperen van drinken niet drinken drinken niet drinken

2 uitrusten want ik ben erg moe van de voorbije 3 maand zo te vechten tegen de alcohol

wat begrijp ik dan niet van lady jane

Geplaatst
1 uur geleden zei Senna34:

Dit is zeker een goede stap. Is er een wachttijd bij jullie, en hoe ziet de tussen periode er uit. Ben je nog gestopt?

En wat zijn gellullekes?

ik sta op de 7de plaats maar de crisisbedjes da gaat altijd goed vooruit

ondertussen doe ik rustig verder

in de voormiddag mijn ontmoetingscentrum in de namiddag en de avond tv kijken forum en rusten

ik ben terug nuchter sinds maandag

gelullekes zijn pilletjes

Geplaatst

ik sta op de wachtlijst voor een korte opname en heb het hier toch moeilijk mee

maar zoals het de voorbije 3 maand geweest is drinken niet drinken drinken niet drinken zo kan het ook ni verder

ik ga binnen om deze vicieuze cirkel te doorbreken en op mijn plooi te komen

Geplaatst

ik ben zo moe

van het vallen opstaan vallen opstaan

mijne sponsor zegt dat dit een half jaar tot een jaar kan duren

hij is 21 jaar nuchter dus hij weet wel waar hij over spreekt

meestal ga ik een uurtje naar mijn ontmoetingscentrum kom dan naar huis en trek mijn bedje in

hopelijk betert dit door mijn opname

Geplaatst

De opname kan een keerpunt te goede zijn, maar verwacht niet dat moeheid en andere klachten meteen verdwijnen. Volhouden, vooral niet opnieuw alcohol gaan drinken en in goed overleg blijven met je behandelaars lijkt me belangrijk. Op den duur zal je dan met grote tevredenheid naar deze periode kunnen terugkijken en heel blij zijn dat je doorgezet hebt.

Geplaatst
1 uur geleden zei Bob:

De opname kan een keerpunt te goede zijn, maar verwacht niet dat moeheid en andere klachten meteen verdwijnen. Volhouden, vooral niet opnieuw alcohol gaan drinken en in goed overleg blijven met je behandelaars lijkt me belangrijk. Op den duur zal je dan met grote tevredenheid naar deze periode kunnen terugkijken en heel blij zijn dat je doorgezet hebt.

mijne sponsor zei dat het 6 maanden tot een jaar kan duren eer die moeheid vermindert op voorwaarde dat ik nuchter blijf

ik ga na mijn opname terug starten met antabuse heb dat in het verleden ook gedaan en ben toen 1 x 8 maand en 1 x 6 maand nuchter geweest

ben toen telkens gestopt met antabuse en elke keer hervallen

nu ga ik het blijven nemen

Geplaatst (bewerkt)

dit weekend ga ik thuis blijven

morgen even naar de winkel en verder thuis blijven

even geen ontmoetingscentrum gewoon wat bij slapen want ben oh zo moe

bewerkt door stroumfke

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...