Stormy69 Geplaatst gisteren om 07:59 Rapport Geplaatst gisteren om 07:59 Hallo , ik ben Stormy69 en worstel al heel mijn leven met drank. Momenteel gaat het heel goed wat betreft drankgebruik met steun van mijn vriendin die hier al bekend is op het forum.Ik hoop wat aan dit forum te hebben, volgens mijn vriendin is dit forum helemaal te gek, en zijn er veel lotgenoten die elkaar steunen.
Marij Geplaatst gisteren om 08:25 Rapport Geplaatst gisteren om 08:25 Hoi Stormy! Wat leuk dat je je hier ook hebt aangemeld, van harte welkom!
lady jane Geplaatst gisteren om 08:32 Rapport Geplaatst gisteren om 08:32 Welkom @Stormy69 je was al aangekondigd. en je hebt een goed voorbeeld bij de hand hoe het forum voor je kan werken. succes!
Spirit Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Welkom @Stormy69. Er zijn nog meer draadjes waar je kunt kijken. Momenteel hebben we het arresleepact. Neem gerust een kijkje en kijk op je gemak, hoe dit forum werkt.
kers Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Welkom en voel je vrij om van je af te schrijven!
Stormy69 Geplaatst 20 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 minuten geleden Dank jullie , ik ga eens rondkijken hoe alles werkt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden