flavieke Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden ik ben bij de psychologe geweest ik start volgende week woensdag met de therpeutische gespreksgroep ik ga daar vooral werken rond mijn koopdrang en eetverslaving het nemen van de antabuse gaat niet door mijn psychiater vind de antabuse toch te toxic anatbuse is heel slecht voor de lever ik zal het dus moeten doen zonder antabuse maar de campral mag ik blijven nemen
flavieke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 5 uur geleden zei Kohtje: Dag flavieke. Ik zei een paar dagen geleden dat je steun zou kunnen vragen bij het droog blijven aan je dokter/psychiater. Maar ik bedoelde natuurlijk je dokter/psychologe. Hoe dan ook, ik wens je succes. ik krijg steun om nuchter te blijven van mijn psychiater mijn thuisbegeleider mijn verzorgende en mijn sponser
flavieke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden ik ga vanavond toch nog eens naar mijn AA groep in st-truiden misschien gaat het mij toch helpen om nuchter te blijven
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 2 uur geleden zei flavieke: ik ben bij de psychologe geweest ik start volgende week woensdag met de therpeutische gespreksgroep ik ga daar vooral werken rond mijn koopdrang en eetverslaving het nemen van de antabuse gaat niet door mijn psychiater vind de antabuse toch te toxic anatbuse is heel slecht voor de lever ik zal het dus moeten doen zonder antabuse maar de campral mag ik blijven nemen Had je er erg naar uitgekeken om Anta buse te gebruiken?
flavieke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Had je er erg naar uitgekeken om Anta buse te gebruiken? toch wel ik weet uit het verleden dat dat voor mij het nuchter blijven gemakkelijker maakt maar het zal nu zonder moeten
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Jij kunt dit Flavieke.👍 Als je het moeilijk krijgt, kom hier of neem contact op met je sponsor.
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik heb vanavond 1 fles wijn gedronken het gesprek met de psychologe heeft veel losgemaakt ik ga nu elke 2 weken praten over mijn koopwoede en dat ligt heel gevoelig heb daar veel schaamte rond mijn psychiater zegt dat als je vlugger beseft waarom je wil drinken je kan komen tot niet drinken het zal nog gebeuren dat ik drink maar mijn docteres zegt zolang ik mij direct herpak het nog zo erg ni is zij ziet mij liever drinken natuurlijk
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik wil wel zeggen dat ik nu niet ga drinken tot de sessie therapie woensdag ik vrees dat ik mij daarna nie ga kunnen houden
Mormel Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden @flavieke: waarom zou je dokter je liever zien drinken? Je had de kans op een opname en persoonlijk vind ik het spijtig dat je dit stop hebt gezet want je lijkt er zelf niet uit te komen. En ik weet het, een opname is klote en ik ben er zelf geen groot supporter van, maar voor jou denk ik dat het echt wel nodig is. Enkele berichten geleden heb ik geschreven dat je verward over komt en dat is nog steeds. Er is geen houvast. Als je echt wilt stoppen met dat gezuip dan zou ik nu naar de spoedgevallen gaan van het ziekenhuis (ik dacht dat je in Tienen zat? ) om je te laten opnemen in de crisiseenheid (weet niet of deze in Tienen aanwezig is) en daarna te laten doorverwijzen. Jij gaat dit niet zelf kunnen oplossen Flavieke en het is niet snel dat ik dit zeg. Er is hulp maar je moet zelf de eerste stap zetten. Als zelf die eerste stap zetten te moeilijk is en je niemand in je omgeving hebt om je te helpen, mag je mij altijd een bericht sturen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden