Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goh, ik dacht dat rokendebaas nog steeds te vinden was onder alcoholdebaas maar dat is blijkbaar niet meer. 

Dankjewel voor de uitnodiging! ;)

Nou ja dag, 21 euro al bespaard hebben. In tegenstelling tot mijn alcoholverslaving tel ik geen dagen maar houd ik bij wat ik mezelf bespaar door niet te roken. Want ik spaar voor heel veel dingen en qua roken laten is dat een goede motivator. In mijn geval. Nou wat ik aan mezelf merk is best wel nieuw, want in plaats van dat ik aan mijn koffie of peukje denk, sta ik op met trek in thee en crackers met kaas en suiker. En ja ik ervaar de routine van roken nog wel, maar nu ik weet dat ik er zo ziek van kan worden, is de verleiding niet zo groot. 

Maar ik ben nu wel een neurotisch mens geworden, want ik zoek wel meer dingen om met mijn handen iets te  doen te geven. Want dat mis ik het meeste aan die peuk. Het maakt me ook wel productiever. :D Pauze nemen is echt een nieuwe vorm voor mij. Stil zitten en niks doen is niks voor mij. Maar ik merk dat ik dat juist deed, toen ik rookte, ik rookte gewoon iets weg wat me geld kost  50 cent per peuk terwijl ik niet betaald kreeg voor mijn aanwezige uren omdat het onbetaalde pauze noemt.

En verder, ja natuurlijk ben ik kortlonterig nu, maar voor het eerst sinds eeuwen kan ik zelfs daarom lachen. Maar ja ik ben nog maar 2 dagen bezig, dus ik weet niet wat er allemaal nog komen gaat? 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...