Spring naar bijdragen

Spud stelt zich nog een keer voor op advies van een medelid, wat ik apprecieer

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Er moest dus 75 gram lood aan de pijl, we wegen nu inmiddels, maar de draad hangt nu perfect in de boom om er een klimtouw in te kunnen hangen en te gaan klimmen! :D Maar toen was het al, 16 uur dus we hebben besloten om later verder te gaan. 

We hadden ook al een katapult besteld, (schijnt niet te mogen zonder kvk nummer maar lukt toch wel) die is niet meer nodig voor nu, maar misschien wel handiger voor de toekomst. Ik vind met pijl en boog schieten en met loodjes eraan een super leuke manier. Al ben je wel lang bezig met alles te bevestigen voordat je mag schieten.

Helaas is die pijl en boog van mijn vriend, maar ik heb ook wel weer zin om te schieten. Dus ik ga eerst kijken of er een boogschietclub hier in de buurt is? Voordat ik zelf weer pijl en boog ga kopen. De eerste en de laatste keer dat ik geschoten heb met pijl en boog, is bij een uitje met de studentenvereniging, ik schoot 2x bulls eye, dus die gasten zeiden tegen mij je hebt gevoel voor boogschieten kom bij de club! Leuk was dat, maar als student heb je weinig geld dus staat nog steeds op mijn bucketlist om mijn talenten verder uit te meemaken.

Dus stap 1 voor mij een boogschietclub vinden, waar ik me goed bij voel en dan pas mijn eigen pijl en boog te gaan kopen. Ik heb wel een grote tuin en een heel bos tot mijn beschikking, maar in mijn tuin wil ik gewoon niet per ongeluk mijn katten of de wilde vogeltjes raken en ook geen buur. Ik wil weten of ik het nog kan? En verder zou ik nog een cursus willen volgen, hoe je een dier vilt en het vlees veilig kan eten. Dan doe ik aan 2 in 1, een hobby doen en mogelijk kunnen overleven als de oorlog uitbreekt. Ik verwacht het niet, maar vind het gewoon leuk om daarop voorbereidt te zijn en mezelf te kunnen bedruipen. Niet  heel anders dan nu, ik bedruip me al genoeg. Maar die dingen te kunnen weten en ook kunnen doen lijkt me wel handig. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...