Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
34 minuten geleden zei renaldo61:

Ik denk dat @Yvonne gelijk heeft over een apart topic, dit kan prima hier. We gaan er tenslotte geen lijst van maken wat we aten.

Het lijkt me dat je momenteel erg boos bent op je (ex)vrouw @Mormel? Ik weet niet of het dan goed is om zo'n belangrijke beslissing te nemen. 

Hoe bevalt je vrij leven je verder @Zbb

Het is even wennen weer thuis te zijn

ik heb 15 weken in een groep geleefd en nu ben ik weer alleen. 

aan de ene kant vind ik het alleen zijn wel lekker en aan de andere kant had de groep ook wel wat. 

moet wel zorgen dat ik niet weer helemaal vereenzaam,morgen weer naar de NA met een aantal bekende

Geplaatst
4 uur geleden zei renaldo61:

Ik denk dat @Yvonne gelijk heeft over een apart topic, dit kan prima hier. We gaan er tenslotte geen lijst van maken wat we aten.

Het lijkt me dat je momenteel erg boos bent op je (ex)vrouw @Mormel? Ik weet niet of het dan goed is om zo'n belangrijke beslissing te nemen. 

Hoe bevalt je vrij leven je verder @Zbb

Waarschijnlijk heb je gelijk en moet ik op dit moment niet zo'n beslissingen nemen. Denk dat het mij gewoon verbaast dat ze hierover walst. Enkele jaren geleden was het grote drama toen haar moeder een behandelbare borstkanker bleek te hebben en dit nieuws eerst aan mij had meegedeeld ipv aan haar en nu reageert ze eigenlijk op dezelfde manier alsof ik dit van een compleet vreemde had gehoord. 
Weet nog niet goed wat ik nu eigenlijk moet voelen/denken. 

Geplaatst
7 uur geleden zei Yvonne:

Ai, dat klinkt niet goed @Mormel.
Maar is dat op dit moment wel zo verstandig, zo vlak na jouw laatste pittige uitglijder? 
Uiteraard weet ik totaal niet wat en waarover het telefoontje ging, maar ik kan me zo indenken dat jouw vrouw nog niet helemaal bijgedraaid inmiddels.. 
Misschien toch even nog wat geduld hebben? 

Sorry, was uit het oog verloren dat ik op twee draadjes tegelijkertijd aan het schrijven was. 
Had gisteren vernomen dat mijn moeder allicht uitgezaaide kanker stadium 4 heeft en bijgevolg een prognose van maanden (ze is 63), had mijn partner gebeld om dit mee te delen en advies te vragen en zij reageerde eigenlijk vrij gevoelloos. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...