bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 quote: Originally posted by: Elviradank je bolletje ! jou naam klinkt zo gezellig ! Dat klopt Elvira ik ben ook een heel gezellige meid. Ben je al eens bij ditjes en datjes geweest? kan hoor maar dan heb ik het niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Natuurlijk drink ik deze feestdagen ook niet. Moet er niet aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Update:Droge feestdagen 2010: ekstertje bolletje blondie witte martens bloempje tobbertje woman catje bambam jane tuvalu niwi rapilos yajala desi sowhat tortillaelviraAlle nieuwelingen weer van harte welkom!Mocht je naam er niet bijstaan dan is het me niet duidelijk genoeg dat je er bij aan wilde sluiten. Sommige komen hier wel reageren (prima natuurlijk!) en geven dan niet aan of ze erbij willen. Dus bij deze geef het dan ff duidelijk door;)Hanneke:Jij erbij?Witte:De pc doet het weer gewoon hoor! Gelukkig maar, want het bleek een hardnekkig virus! Maar heb het gewoon heel druk momenteel. Moet veel extra werken en deze periode is zo wie zo erg druk thuis...Doe mijn best om langs te komen, maar het komt er gewoon niet altijd van...Maar VANDAAG was ik er weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triop73 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Ook ik zie op tegen de feestdagen en met name oud- en nieuw.IK doe MEE ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Even omhoog gehaald voor Beate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 dank je mup, maar Beate gaat niet mee doen. Feestdagen pact...ik maak wel vaker een uitglijer, waarom dan de kop stijf houden (of; vlag hoog houden) met de familiefeestdagen? Moet ik alles nog uitleggen ook! Nu weten ze niets. Mama drinkt keurig een glaasje mee, vragen?geen vragen. Ben ik te eerlijk en tegendraads nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Nee hoor Beate. Gewoon lekker eerlijk blijven.Als je tegen ons gaat liegen, lieg je tegen jezelfen dat moet je volgens mij jezelf nooit aandoenwant er is er maar 1 waar je op kunt vertrouwen en dat is wederom jezelf...Stom ekstertje, nooit gedacht aan deze drukke tijd met je werk.Blij dat je pc het nog goed doet.Verheug je maar op lekker uitrusten straks met de feestdagen..Lekker alle positieve dingen proberen in te zien vd feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Met zus afgesproken dat we op 2e kerstdag wanner we allemaal samen zijn allemaal lekkere dingen gaan maken om te eten maar ook om te drinken. Dus drank is niet aan de orde die dag. Voelde wel als een opluchting:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Het wordt al een flinke ploeg zo! Droge feestdagen 2010: ekstertje bolletje blondie witte martens bloempje tobbertje woman catje bambam jane tuvalu niwi rapilos yajala desi sowhat tortilla elvira triop73Nu eerst nog Sinterklaas en dan richting de Kerst...Vinden jullie ook niet dat het jaar nu "ineens" belachelijk snel voorbij vliegt? Voordat je het weet zit je in 2011! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Weer ff een update:Droge feestdagen 2010: ekstertje bolletje blondie witte martens bloempje tobbertje woman catje bambam jane tuvalu niwi rapilos yajala desi sowhat tortilla elvira triop73 toine36Welkom Toine en we gáán ervoor hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Hallo Ekstertje,Hiermee meld ik me ook aan.Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Hallo Marc,Tuurlijk! Kom erbij:D Welkom:present:En weer bijgewerkt:Droge feestdagen 2010:ekstertje bolletje blondie witte martens bloempje tobbertje woman catje bambam jane tuvalu niwi rapilos yajala desi sowhat tortilla elvira triop73 toine36 marcWie komt er nog bij? Hoe meer zielen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Oké daar gaat ie dan.Weet iemand een leuk spelletje dat we tijdens de kerstdagen kunnen doen? iets waar je veel mee bezig moet zijn zodat je niet of weinig getriggerd kan worden om te gaan drinken. Zelfs niet aan drinken denkt omdat je teveel bezig bent met het spelletje.Ikzelf weet niets maar er zijn er vast die wel wat weten dus kom maar op met jullie creativiteit:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 verkeerde draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Even omhoog nu we dichter bij de feestdagen komen...Hebben jullie al nagedacht hoe je die dagen droog door gaat komen? Het is misschien wel nuttig om na te denken wat of je gaat doen wanneer bv je zwager komt vragen of je een lekker glaasje Gluhwein lust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 zeggen dat ik erop reken dat ie ookalcoholvrije heeft gemaakt als ie zijn lievelingsschoonzus wil zien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Deze feestdagen drink ook ik de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Goed plan Jim! Ik zet je erbij:)Droge feestdagen 2010: ekstertje bolletje blondie witte martens bloempje tobbertje woman catje bambam jane tuvalu niwi rapilos yajala desi sowhat tortilla elvira triop73 toine36 marc jimNog meer gezonde feestgangers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 yep, ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Mooi Dhen! Ik zal je er eens snel onderplakken:P Droge feestdagen 2010: ekstertje bolletje blondie witte martens bloempje tobbertje woman catje bambam jane tuvalu niwi rapilos yajala desi sowhat tortilla elvira triop73 toine36 marc jim dhenKlaar!!! Je blijft plakken:)Who's next? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Had ik net voor niks dit topic gemaakt op een andere plek. http://forum.alcoholdebaas.nl/...did=4620&enterthread=y Had dit niet gezien. Ik doe dus weer mee dit jaar:ekstertjebolletjeblondiewittemartensbloempjetobbertjewomancatjebambamjanetuvaluniwirapilosyajaladesisowhattortillaelviratriop73toine36marcjimdhen erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Heek Eks. Je bent mij vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 tussen Rapi en Sowhat Desikleintjes zie je over het hoofd he(oeps; kleintjes, wat zeg ik noujij bent de grote kanjer die de uitzonderingvormt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Mag ik me hierbij aansluiten?!Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Droge feestdagen 2010: ekstertje bolletje blondie witte martens bloempje tobbertje woman catje bambam jane tuvalu niwi rapilos yajala desi[ sowhat tortilla elvira triop73 toine36 marc jim dhen erikhannekeEn ook Hanneke staat erbij:DEn Desi stond er al bij inderdaad;) Leesbrilletje Desi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden