Spring naar bijdragen

Feestdagenpact 2010


ekstertje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Lieve feestdagenpacters:heart:

Bedankt dat jullie me zo stevig vasthouden, ik zit nog steeds heerlijk comfortabel en droog tussen jullie in. Lekker warm en gezellig!:D
Ik heb een fles kinderchampagne voor oudjaarsavond, en een vriend die ook niet drinkt, dus wij hebben die avond ons eigen mini-oudjaarsavond-pact. En dat gaat zeker lukken want we houden elkaar nuchter in de gaten. Plus de honden gaan mee dus we moeten ook nog flink wandelen en dat gaat nuchter geweldig! Ik blijf dus lekker tussen jullie in zitten. En wijffie, hou mij maar goed vast, dan hou ik jou stevig vast; kan niet fout gaan! Hopla, daar gaan we weer... in volle vaart droog 2011 tegemoet!

SAMEN STAAN WE STERK!!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve forummers,

wat knap van jullie allemaal!!!!

ik ben teleurgesteld maar ook weer niet, ik heb 1 glas wijn gedronken en dat is me niet goed bevallen dus daarna overgestapt op fris.

wel ben ik een beetje huiverig voor oud&nieuw want dan hebben we een feest...ik ga eens bedenken hoe ik dat ga aanpakken,

ik wil iedereen heel veel succes kracht en sterkte en heel veel plezier wensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lieved,
Goed dat je na dat glas gestopt bent toch? Waarom nam je de eerste? Niet teveel in je teleurstelling blijven hangen hè:o Je bent na eentje gestopt en dat is toch ook een pluimpje waard?:present:
Maak een plan voor hoe je droog door de jaarwisseling komt en dan kun je straks met een trots gevoel erop terugkijken:D


Toppertje:
Ik ga ook voor de Jip&Janneke champagne dit jaar:) Succes meis!


En allemaal goed blijven zitten hè? Morgen wordt weer een spannende dag voor de meesten van ons!
We slepen elkaar allemaal droog de jaarwisseling door!!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op Wijfie:heart: samen kunnen we het! Ik zit ook nog steeds stevig tussen de anderen in en ik hou je heel goed vast! Niet loslaten alsjeblieft:present:...
De slee probeert zo weinig mogelijk gevaarlijke bochten te maken toch? We rijden gewoon rechtdoor, dat is het veiligst!
Hier, een lekker kop warme chocolademelk en een wafel met slagroom:D
Daar gaan we weer!

liefs, tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Ik lees dat er mensen zijn met triggers,
en die maar moeilijk uit kunnen zitten,
ik zou zo zeggen,
kom hier naar de arreslee,
en dan doen wij je wel vast in een stevige gordel,
driepunts zoals Ekster zo mooi kon schrijven:D

Het is die borrel niet waard hoor
dus laat je niet verleiden,
maar ja helaas neem je zelf wel die eerste,
en dat is nu juist niet de bedoeling
dus komaan NEEM de EERSTE NIET

alvast een goed uiteinde en een heel goed begin van 2011
Met een lieve knuffel van mij erbij;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, lieve feestdagenpacters:heart:

Ons sleetje gaat nog lekker rechtdoor in een droge omgeving! Gezellig zo met zijn allen.
Heeft iedereen elkaar stevig vast en de driepuntsgordel om? Dan kan het niet fout gaan.
Wie wil er een glaasje kinderchampagne? Lekker hoor! En het kan gaan kwaad...

Daar gaan we, met zijn allen 2011 tegemoet.... Woesjjjjjjjjjjjj.... in volle vaart!

SAMEN STAAN WE STERK!! Fijne droge jaarwisseling en een gezellig begin van 2011!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve feestdagenpacters!:heart: Allereerst: GELUKKIG NIEUWJAAR en dat we het allemaal droog proberen te houden...

Ik ben om middernacht heel even uit de slee geslingerd, de driepuntsgordel liet ff los... :$
Ik heb 1 klein ienie-mini-glaasje echte champagne gedronken om met iedereen te kunnen toasten maar toen heb ik ze allemaal weer uitgezwaaid en ben als de sodemieter terug in de slee geklommen, ik kon hem nog nét inhalen om weer vast en warmpjes tussen jullie in te gaan zitten.
En vanochtend kwam de slee aan zonder katers aan boord... HEERLIJK!!
Ik hoop dat de slee vandaag ook nog rijdt, want die nieuwjaarsborrels wil ik ook het liefst voorbij zoeven in deze slee...

Gaan we nog verder? Anders blijf ik gewoon alleen zitten... misschien komt er toch nog gezellig iemand bij...

Fijne nieuwjaarsdag allemaal!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...