Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Shit Heb ik je wakker gemaakt @Claudius?? Nee toch😉 Nee ga geen aparte topic aanmaken. Ben van de oude garde en de anderen zijn nog langer hier. Alles kon en mocht in dit draadje daarom was het een huiskamer voor ditjes en datjes. 3 uur geleden bewerkt door Smaragdie
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik zit wel niet iedere wakkere minuut op dit forum @Smaragdie
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Claudius: Nee hoor, ik dommel soms heel effe tijdens een therapie sessie zoals gisteren effe in. Maar slapen doe ik overdag niet. Hm okay dacht al...😀 Moet je straks wel dat masker op?
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zojuist zei Smaragdie: Moet je straks wel dat masker op? Ja hoor en ik wacht heus niet tot 1 uur s'nachts maar het kan wel eerst 11 uur worden.Â
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Claudius: Ja hoor en ik wacht heus niet tot 1 uur s'nachts maar het kan wel eerst 11 uur worden. Nee we gaan echt niet tot morgenochtend 11 uur door....23 uur is the limit!! Hier krijgen we praatjes van...Dat kunnen we niet hebben??🤣😊 Serieus nu even. Knap van je. Zou er stikbenauwd van worden. Ik woel veel in bed en zou het benauwd krijgen van zoiets op mijn hoofd/gezicht. Maar snap het nut er wel van in. Bevestig het tijdens mijn nachten ook weer aan bij sommige bewoners/cliënten. Hoop dat je zo/straks wat kan slapen. Ga nog wat muziek luisteren.Â
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 16 minuten geleden zei Claudius:  Als ik heel eerlijk ben zat ik nooit echt met een hulpvraag. Ik vond wel dat ik veel te veel dronk. Maar ik denk niet dat ik voor rede vatbaar was. Wel eerlijk van je dat antwoord. Denk dat velen zo denken. Maar je komt/kwam niet voor niets hoor toch? Ook zonder drank ben je soms niet voor rede vatbaar dan?😉
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Claudius je doet mij altijd denken aan @Lars. Weet niet waarom. Raar is dat gevoel. Hij is al een paar jaar geleden overleden. Was ook een fijne man dat wilde ik er nog wel even bijzetten. Slaap lekker tot morgen. Duik de muziek in. Voel mij ongedurig. Denk door mijn uitglijder/binge van een paar dagen geleden. Wel trots dat ik mij herpakt heb maar dat wil ik niet meer. Kost zoveel energie mentaal.
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 20 minuten geleden zei Smaragdie: Wel eerlijk van je dat antwoord. Denk dat velen zo denken. Maar je komt/kwam niet voor niets hoor toch? Ook zonder drank ben je soms niet voor rede vatbaar dan?😉 Ik leefde in ontkenning, ik was al enkele malen op spoed beland wegens mijn drinken. Maar toch vond ik de alchohol eerder een hulp als een probleem. Een middel om mijn zorgen te vergeten. Een gewoonte om iedere wakkere moment te drinken. Tot de moment waar ik al veel over schreef. Ik zie haar / mijn psychiater maandag weer.Â
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Smaragdie: @Claudius je doet mij altijd denken aan @Lars. Weet niet waarom. Raar is dat gevoel. Hij is al een paar jaar geleden overleden. Was ook een fijne man dat wilde ik er nog wel even bijzetten. Slaap lekker tot morgen. Duik de muziek in. Voel mij ongedurig. Denk door mijn uitglijder/binge van een paar dagen geleden. Wel trots dat ik mij herpakt heb maar dat wil ik niet meer. Kost zoveel energie mentaal. Ik hoop dat ik het minstens 2 jaar volhoud, mijn niet drinken en veel langer.Â
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb @Lars niet gekend, was ik toen al op het forum?Â
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 3 minuten geleden zei Claudius: Ik heb @Lars niet gekend, was ik toen al op het forum? Volgens mij net voor jou. Heb nog steeds contact met 1 van zijn dochters. En hoop dat jij nog jaren hier blijft ja. Zonder forum of niet. Cya.  2 uur geleden bewerkt door Smaragdie
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Smaragdie: Maar misschien wel de volgende dag toch @bumperjim. Hoop het. Leuke avond gehad met Vlinder? Wanneer gaan jullie terug? Ja top en we zijn inmiddels weer terug. Vader/dochter uitje. Echt een aanrader maar het moet wel het moment zijn, 1-2 jaar geleden was het geen succes geweest. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb net een uur gekeken naar Taboe (VRT-EEN) over onvrijwillig kinderloos zijn. Philippe Geubels weet dat wonderbaarlijk bij de mensen te begeleiden, soms rauwe humor maar vooral een luisterend oor en open voor het verdriet. indrukwekkend
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden