Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Kunsie64: Dat kan niet @Claudius Behalve als je een gevaar voor jezelf of anderen bent. En dat ben jij volgens mij niet, toch? Ik heb wat op mijn persoonlijk draadje bijgeschreven. Of je moet beoordelen of ik een gevaar voor mijzelf was laat ik aan anderen over.
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb je gelezen. Tja zo kan ik heel veel dingen opnoemen die mensen beter niet kunnen doen omdat het gevaarlijk voor ze is. Denk aan alle extreme sporten maar ook gewone dagelijkse dingen kunnen gevaarlijk zijn. Bijvoorbeeld fietsen zonder helm, op een trapje klimmen, teveel in de zon liggen, zwemmen in zee of een meertje en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Mijn huisarts zei een keer tegen mij, dat mensen zichzelf bijna altijd in de problemen brengen. Ik was toen bij hem met een gebroken knie door een val van mijn fiets met drank op. Maar ik ben ook wel eens aangereden buiten mijn schuld om en heb toen mijn enkel gebroken. Dus vaak heb je het zelf in de hand en soms niet! Het beste zou zijn om 24 uur per dag niets te doen behalve eten en drinken hoewel dat ook weer gevaarlijk kan zijn! 😀 Spirit reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ik ben op dit moment een documentaire op Netflix aan het kijken. Die heet: The deepest breath en gaat over vrijduiken. Mensen die zonder zuurstoftank naar ongeveer 100 m afdalen in zeeën of oceanen. Ongelooflijk wat een mens kan! Maar dat loopt zeker niet altijd goed af. Zeer het kijken waard en is echt adembenemend! %s om %s bewerkt door Kunsie64
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik weet nog altijd niet zeker @Kunsie64 of ze wel het recht had midden vorig jaar om terug tot volledige opname te dwingen. Ik ga het wellicht nooit te weten komen. Ze kwam wel geloofwaardig over toen ze dreigde met een vrederechter.
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dat zou ik dan ver achter me laten. Wat gebeurd is is gebeurd. Maar als zij weer dreigt jouw op te willen sluiten zou je dit kunnen aanvechten met bijvoorbeeld de argumenten die ik hierboven schreef. En als ze dan nog niet overtuigd is kan je altijd nog een advocaat in de arm nemen. Spirit reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 15 uur geleden zei Claudius: Ik heb echt angst dat ze me verplicht tot een nieuwe opname. Kan niet. Lees wat @Kunsie64 zegt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden