Ayoe Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hallo medestrijders, Mijn naam is hier Ayoe, ben een vrouw van 35 en woon samen met mijn katertje. Na een verkeersongeluk was ik nog niet wakker geschud... Al jaren (zo'n 17 jaar) verslaafd aan alcohol, waarvan het afgelopen jaar de bedoeling was definitief te stoppen maar keer op keer terugvallen. Wil nu een ander pad in gaan door me hier aan te melden, hopelijk helpt het me wanneer er herkenning is en de eenzame strijd gedeeld kan worden zodat het niet meer eenzaam is. Bedankt voor het lezen, Groetjes, Ayoe
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Welkom! Sta je droog op dit moment? Ayoe reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Welkom Ayou. Heb je buiten het forum ook professionele hulp? Ik kan me zo voorstellen dat na een ongeluk zoiets verplicht is? In elk geval we hebben in de ditjes en datjes dagdraad per dag een pact om elkaar en vooral onszelf te houden aan het voornemen die dag niet te drinken. Ayoe reageerde hierop 1
Ayoe Geplaatst gisteren om 09:44 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:44 13 uur geleden zei bumperjim: Welkom! Sta je droog op dit moment? Jazeker. Alleen nog heel instabiel qua gevoel. Probeer ook prikkels zoveel mogelijk te vermijden voorlopig. bumperjim reageerde hierop 1
Ayoe Geplaatst gisteren om 09:47 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:47 13 uur geleden zei lady jane: Welkom Ayou. Heb je buiten het forum ook professionele hulp? Ik kan me zo voorstellen dat na een ongeluk zoiets verplicht is? In elk geval we hebben in de ditjes en datjes dagdraad per dag een pact om elkaar en vooral onszelf te houden aan het voornemen die dag niet te drinken. Nee geen professionele hulp, wel iemand die een keer in de week langs komt om e.v.t. dagelijkse strubbelingen te bespreken. Bedankt, daar ga ik eens lezen. En ook bedankt voor jullie welkom.
Bob Geplaatst gisteren om 10:02 Rapport Geplaatst gisteren om 10:02 Welkom. hier, @Ayoe. Goed dat je hier mee komt doen. Je moet het wel zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen. Dat kan een belangrijk verschil zijn. Ayoe reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden