Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik moet soms mijn verhaal kwijt en na de nodige feedback die ik gehad heb van mensen hier omdat mijn onderwerpen niet altijd alcohol gerelateerd zijn ben ik ook een andere uitlaatklep gaan zoeken. Omdat ik soms toch wel heel defensief reageer op de feedback  die ik hier krijg. En eigenlijk vind ik dat jammer dat ik dan zo reageer omdat ik diep van binnen weet dat juist als iemand zijn of haar irritaties tegenover jou schrijven geen persoonlijke aanval is. Maar een teken is van betrokkenheid in een nader te bepalen vorm. 

Ik wilde er iets mee doen dus. Maar binnen mijn mogelijkheden zat te chatten bij de 113 lijn of hier mijn verhalen te deponeren. Dankzij de 113 hulplijn waar ik echt niet meer thuis hoor, heb ik kennis mogen maken met de luisterlijn. Ik chat er niet mee, maar ik bel ze gewoon.  En ik mag zeggen ik heb daar mooie gesprekken gehad. Waardoor ik niet alle shit van wat ik meemaak hier drop. 

Zodoende dat ik het als tip hier neer wil zetten. De Luisterlijn | 24/7 een luisterend oor | 088 0767 000

Geplaatst

Ik bel bewust omdat sommige dingen die ik meemaak te gek zijn voor woorden en ik teveel verdacht ben geweest van dronken schrijven. Met mijn nuchtere stem en eerst vertellen dat ik met een gek verhaal kom haalt alle onzekerheid die er bij mij bestaat weg en dan kan ik het gewoon met vreemde delen. Fijn dat het er is dus. En wil ik jullie zeker niet onthouden.

Geplaatst

Claudius, ik heb geen idee. Dan mag ik je toch doorverwijzen naar Lady jane. Die doet dat of heeft dat gedaan dus weet van de insite meer. 

Wel weer heel grappig en tof dat je dit werk doet lady jane , dat is denk ik nog meer beroep doen op je incasseringsvermogen dan bij de 113 hulplijn. 

Mensen komen echt met van alles in het gesprek en mag je dan juist serieus op reageren. Ik zou dat ook ooit eens willen doen, maar voorlopig ben ik de gebruiker. En ben er dus echt heel enthousiast erover zodoende dat ik het deelde.

Voel je gewoon niet geremd om je verhalen soms te delen met complete vreemden. 

Geplaatst

Hihi, mijn Nederlandse beltegoed is op dus misschien kom ik terug met de chat als mijn hand uit het gips is. Maar dan zal je me toch doorverwijzen of aangeven in het gesprek dat we elkaar kennen? Ik heb daar alle vertrouwen in  en vind dit een leuke en grappige samenloop. :D

Geplaatst

Was niet helemaal duidelijk voor mij, dankjewel voor je duidelijkheid lady jane. Qua anoniem is het dan wat simpeler en ik ben er nog steeds enthousiast over en adviseer dit mensen nog steeds. Thanks voor je openheid Lady Jane. :rose:

En verder wil ik het hier als tip loslaten en hoop ik dat andere mensen er net zoveel aan hebben als ik (zei de gek);):heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...