Claudius Geplaatst 29 april Rapport Geplaatst 29 april Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Yvonne Geplaatst 29 april Rapport Geplaatst 29 april Goedemorgen frummers, Een lekker bakje en dan..... aan de slag.
Spirit Geplaatst 29 april Rapport Geplaatst 29 april Hier ook de boel maar eens gaan motiveren. Hopla, zweep erop. Koffie drinken en shag roken schijnt erg veel tijd in beslag te nemen . Heb gisterenavond een geweldige avond gehad. Weer heerlijk kunnen spelen, nieuwe aardige mensen ontmoet en ook oude bekenden. Kijk, daar word een mens nou blij van!
Claudius Geplaatst 29 april Auteur Rapport Geplaatst 29 april Het is hier op de site wel heel stil aan 't worden. Binnenkort boeken toe?
Claudius Geplaatst 29 april Auteur Rapport Geplaatst 29 april Ik had deze middag gebraad met schorseneren en aardappelen.
Claudius Geplaatst 29 april Auteur Rapport Geplaatst 29 april Ik doe het al 49 dagen zonder Femke, ik verwijt mij haar dood. Maar ik drink geen alchohol.
Spirit Geplaatst 29 april Rapport Geplaatst 29 april Het is idd heel erg stil @Claudius, iedereen is vast van het lekkere weer aan het genieten. Moet bij mij nog even landen allemaal. Nog steeds een vol hoofd. Ik ga lekker eten. Verse kippensoep met een broodje kroket.
Spirit Geplaatst 29 april Rapport Geplaatst 29 april 2 uur geleden zei Claudius: Ik ga nog garnalen eten @Spirit Zo, dat is lekker!
Claudius Geplaatst 29 april Auteur Rapport Geplaatst 29 april 37 minuten geleden zei Spirit: Zo, dat is lekker! Het was inderdaad lekker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden