lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hoe was het gesprek @Lika of was dat de aanleiding tot je verdriet en boos zijn?
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s De emmer is vol @Lika... Een mens kan maar zoveel verduren, op zaken waar hij geen vat op heeft maar wel graag zou willen veranderen...? Misschien voert dat bij jou nu de boventoon, bovenop alle andere wat al in de emmer zit van afgelopen maanden?
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ja, misschien is de emmer vol. Ik dacht dat ie leger was…. @lady janegesprek was okay, maar ik had meer voor mijn moeder op kunnen komen vind ik achteraf. %s om %s bewerkt door Lika lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 54 minuten geleden zei Lika: Ja, misschien is de emmer vol. Ik dacht dat ie leger was…. @lady janegesprek was okay, maar ik had meer voor mijn moeder op kunnen komen vind ik achteraf. Had je nog iemand mee om U en je moeder te steunen?
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Nee, ik was alleen @Claudius. Dat was op zich prima. Maar ik wil heel graag dat ze zeggen dat mijn moeder heel lief is. Ach…. Ik weet het.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden