Ayla89 Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 55 minuten geleden zei lady jane: @Lika, ik heb geen hond he, anders was dat een beter idee geweest. Het was filezwemmen. Iedereen van de wegvallende dagen wilde toch blijkbaar de Kerstdiners er af zwemmen. ik ben naar de babbelbaan gegaan en heb hele gesprekken me mezelf gevoerd. Daar was het het rustigst en viel het mee. Maar het stramme lijf moest in beweging. En samen met 20 min. heen fietsen en terug weer ben ik er tevreden mee. In de sportschool was het niet anders. Alle loopbanden en crosstrainers bezet toen ik wegging. Gelukkig was ik vroeg en lagen de meesten nog wat langer op bed. Ook weer een voordeel van geen kater hebben 😁 Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Ik was altijd al fan van de misa flamenca, maar luister nu de misa criolla met Mercedes Sosa. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Hardgelopen vanochtend, -2 en mistig, en 2 andere hardlopende idioten gezien. Dus ja idd een after-kerst effect 🧐 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 En ik heb 8 bakjes soep ingevroren Broccoli, courgettesoep en venkel soep Alles vers en zelf gesneden in het kader van weer gezond eten in het nieuwe jaar Je kan maar goed voorbereid zijn hè 😊 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Ik hoop dat iedereen leuke kerstdag(en) heeft gehad en van geen enkel pact gevallen is. Van mijn poetsplannen is niks terecht gekomen, ergens tussen kerstavond en kerstdag, besefte ik me ineens, dat ik dit afgelopen jaar geen afscheid heb hoeven nemen van mijn katten of vrienden. Het enige was mijn pa dan, maar daar denk ik nu aan terwijl ik dit schrijf, met kerst heb ik eigenlijk helemaal niet aan die beste man met zijn rare doodgaan gedacht. Ik heb mijn dagen doorgebracht met mijn dieren extra aandacht te geven, de vogels buiten te voeren en lekker in mijn kluizenaars bubbel te zitten en geen rekening te houden met de klok. Mooie films, documentaires en series gekeken, de huishoudelijke apparaten hun werk laten doen om lekkere dingetjes warm te maken voor mij als ik honger of dorst had. En gaan slapen wanneer ik moe was en opstaan als ik er zin in had. Daarmee veranderd je interne klok ook wel heb ik gemerkt. Want ik moest gisteren een wekker zetten, zodat ik niet zou vergeten dat ik vandaag zou mogen werken. 3 wekkers eigenlijk, wakker worden uit je bubbel, zodat je je alvast kan voorbereiden, de volgende wekker om je te laten merken dat het handig is om nu te gaan slapen en de wekker om op te staan. Ik sliep slecht, want onder druk kan ik niet slapen en werkte ook niet zo mee dat ik gewoon in een ander ritme zat maar het opstaan ging goed. En het vertrekken ook. Het was mistig en donker en ik vond het eigenlijk wel grappig van mezelf om te merken dat ik in alle jaren dat ik hier woon ineens angst voelde. Ik was bang voor dat bospad en wat ik er tegen zou komen. Ik ben er echter niks engs tegenkomen, behalve iemand met een verblindend licht die me even uit balans bracht qua evenwicht. Maar ik was blij toen ik het voorbij was. Ik denk dat dat te maken had met even echt een paar dagen geen contact met mensen en dat dan wel doen en dan ook ineens angst hebben voor de natuur. Ik heb het gewoon gedaan en omschakelen van alleen maar met dieren praten en met jezelf ging ook goed, persoonlijk was ik er verbaasd over hoe makkelijk dat gaat. Maar ja, ik was deze ochtend dus bang dat ik de wolf zou zien, of een zwijn op mijn pad zou krijgen en dat voelde onveilig. Maar die heb ik niet gezien, wel een kudde reeën toen ik weer op weg was naar huis. Ik denk dat mijn spaarpuntje qua stoppen met roken dus echt wel een hele mooie kleine maar goede verrekijker gaat zijn. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden