Maia Geplaatst 15 juli Auteur Rapport Geplaatst 15 juli (bewerkt) En opgenomen in het zh ivm ernstig te lage bloedwaardes 15 juli bewerkt door Maia
Maia Geplaatst 15 juli Auteur Rapport Geplaatst 15 juli 1 uur geleden zei lady jane: Sterkte Maia Dank je wel. Valt even niet mee hier helaas lady jane reageerde hierop 1
Maia Geplaatst gisteren om 09:29 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:29 Het gaat helemaal niet goed hier.
Amalia Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Daar komt dus eigenlijk nooit antwoord op. Helemaal goed natuurlijk, al vraag je je dan wel af wat voor zin het heeft elke keer weer te proberen paniek te zaaien.
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden We noemen dat een hulpvraag eigenlijk 🫤 daarbij is het niet zozeer de bedoeling om paniek te veroorzaken als wel om een urgent soort van ellende te uiten. Met wat extra toelichting zouden we er beter op in kunnen gaan...
Amalia Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Het is 112 bellen en meteen weer ophangen. Zinloos en irritant.
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 22 uur geleden zei Maia: Het gaat helemaal niet goed hier. Maia: Ik heb ook de cursus -Vroeger en verder- gedaan. 2x zelfs. Ook ik heb een bariatrische operatie ondergaan, al in 1996, in België. mijn eetverslaving heb ik daarna met de jaren ingeruild voor een alcoholverslaving. Dit komt helaas héél vaak voor. Je wordt niet in je hoofd geopereerd. Zo jammer dat dit niet meer in de openbaarheid gebracht wordt! Ik wens je veel sterkte en wijsheid. Je mag me altijd een pb sturen. 🌺 3 uur geleden bewerkt door Mariposa
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden https://www.alcoholhulp.be/thema-alcohol-gastric-bypass
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden