lavendel Geplaatst 6 november Rapport Share Geplaatst 6 november Hallo allemaal 13 jaar aan de fles. Nu 3 weken nuchter. Leven staat totaal op h'm kop, in de goede zin. Ik ben weer veel actiever en positiever. Ik leef weer en word niet meer geleefd door de gedachte..oh. De winkel sluit straks. Moet ik heen of red ik het vandaag nog. Mag ik nog met de auto rijden ...meestal niet. Deze keer controleren ze vast niet. Alleen deze keer. Enz . Het is weg ik ben vrij! Met hulp van AA..daar blijf ik mooi een tijdje blij. billy1981, Tine en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 november Rapport Share Geplaatst 6 november Heerlijk @lavendel. Hou het maar lekker nuchter, en blijf daarvan genieten. Trap ook niet in de val van "misschien weer eens eentje proberen" want dat pakt vrijwel zeker verkeerd uit. Bij mij is de knop nu al 8 jaar om en ik heb daar geen moment spijt van gehad. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 6 november Rapport Share Geplaatst 6 november Helemaal eens met Bob! 'Eentje proberen' waarom? En dan? Nee, niet meer aan beginnen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden