Spring naar bijdragen

Weer iets rots meegemaakt door alcohol


Cheyenne

Aanbevolen berichten

(Zucht) Cheyenne, wanneer ga je eens echt aan de slag met je alc. probleem.

Die verhalen interesseren me eelijk gezegd niet zo veel daar schiet ik geen reet mee op. Ik word alleen zo moe van mensen die al zo'n tijd hier zijn, en als ze willen gaan drinken, zijn ze weg. Ik heb dan wel het gevoel dat je het hier in de steek laat, mensen steken toch ook een hele hoop energie in jou.

Als het dan weer de spuigaten uit loopt, kom je op hangende pootjes terug, en krijg ik al die verhalen te lezen wat er gebeurd is.

Denk je dat ik niet weet hoe iemand is die gezopen heeft?

Stop met al die verhalen en ga nu eindelijk eens echt aan de slag. Heb je het moeilijk, kom dan hier maar kom niet een hele tijd later terug als het leed al geschied is.

En ja een h.a. heeft geheimhouding, dus stap er op af en ga nu eens aan jezelf werken.

Wat zijn je plannen, waar wil je aan gaan werken, hoe zie je je toekomst. Wat ga jij doen om van die rot alc. af te komen, en wil je er wel energie in steken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het komt op mij over dat je om de hete brij heen draait. Wil je niet liever je probleem aan pakken en juist je problemen en frustraties oplossen ipv voeden? Want ik denk dat alcohol dat doet. Althans dat is bij mij het geval. Ik ben nu aan dag 1 en voel me al stabieler dan een paar dagen geleden toen ik knetter zat was. En mijn omgeving vind me zo ook een stuk leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Cheyenne, ik vind het heel moedig dat je je verhaal hier ventileert. Als je dit aandurft, zou ik als volgende stap open kaart spelen met je huisarts. Inderdaad die heeft absolute zwijgplicht en kan/moet je helpen met het drinken. Het heeft bij mij ook ontzettend lang geduurd dat ik de schaamte voorbij was om tegen mijn huisarts iets te vertellen. Doen zou ik zeggen, kom verder uit je isolement. liefs. Lavendel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cheyenne,

Wordt het niet eens tijd om met drinken te stoppen.

Dan hoef je ook niet bang te zijn, dat het andere hulp in de weg staat.

Eens in de paar maanden horen we het 'soortgelijke' verhaal.

Heel erg zielig allemaal.

Vervolgens ben je weer een paar maanden weg.

Als je wat aan je drankprobleem wil doen, moet je er energie in steken.

Dat mis ik Cheyenne.

Doe eens wat aan je probleem.

Ik mis enige motivatie.

Kom op Cheyenne, vat de koe bij de horens!

Groet.

P.S we hebben het elektronisch patienten dossier.

En of en arts niet aan hulpverleners verteld ben ik niet zo zeker van.

Het fijne weet ik er ook niet van.

Eerst aan de drank werken Cheyenne en dan aan rest verschijnselen werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cheyenne wat een gevecht met jezelf.

En wat houd je jezelf voor de gek.

Je buren bedoelen het goed en dit zou

een wake-up call voor je kunnen zijn om je zaakjes op orde te krijgen.

Je kunt je huisarts verzoeken het niet openbaar te delen, zodat je die andere hulp

niet hoeft te missen, maar als je niets aan je drinken doet, vallen de kwartjes daar

ook veel minder goed dan nuchter en droog.

En of men geen alcohollucht ruikt betwijfel ik ook, ikzelf ben er allergisch voor

geworden bij anderen, mijn antennes werken dubbel wbt alcohol, en een goeie hulpverlener mag daar alert op zijn, voor de patient/client zijn/haar bestwil.

succes en ik gun je dat je terugkomen hier regelmatiger zal zijn en met meer succes:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo dag Cheyenne,

Ik heb jouw heftig verhaal gelezen.

Dit moet je inderdaad wel een rot gevoel geven.

Ik zag dat je al aangemeld bent in 2007,

en nieuwsgierig als ik ben natuurlijk gaan neuzen in wie is wie.

En je eerste aanmelding staat er nog bij.

Een jaar geleden heb je terug jezelf voorgesteld met "eindelijk ADB?".

Maar blijkbaar is dit nog niet gelukt tot op vandaag?

Ik lees jouw onderschrift en ik denk dan bij mezelf

is dat niet vermoeiend al die jaren werken aan ADB

zonder zichtbare vooruitgang?

Cheyenne, begrijp het niet verkeerd, ik wil je niet ontmoedigen hé.

Maar ik ben zo blij voor mezelf dat ik op relatief korte tijd hier op het forum te komen

al vooruitgang boek

en ik wens jou van harte hetzelfde toe.

Dus wil je niet wat meer komen schrijven hoe het met je gaat,

dat helpt, en samen komen we er wel. :)

Lieve groetjes, Frodo. :heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Cheyenne,

Ik heb er alle begrip voor hoe rot je je voelde. Omdat je sinds 2007 bent aangemeld, zou het zo fijn zijn voor jezelf er nu écht wat aan te doen.

Je spreekt jezelf wel tegen, je opent de draad met 'gelukkig dat ik geen briefje onder de deur vond'. En nu zeg je 'als ze echt betrokken waren, hadden ze wel een briefje in de brievenbus kunnen doen'. Met alle respect, dat is alcoholistengezwam en dan spreek ik uit eigen ervaring. Wellicht is het een harde dobber dit zo te lezen, wees ervan overtuigd dat ik het goed bedoel. Aannames doen hoe anderen slecht over je praten, zij hebben het gezellig jij niet, je moet alles in je eentje doen... slachtoffer slachtoffer.

Weet je wanneer dat niet meer zo is? Als je van de drank af bent. Dan kun je namelijk zelf het heft in handen nemen, zelf stappen zetten, straal je en komen mensen vanzelf op je af.

Dus gooi 'iedere dag weer een nieuwe kans om te beginnen' over boord. Inmiddels zou je er achter kunnen zijn dat dat de afgelopen 4,5 jaar niet werkt. Begin vandaag! Heel veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Je gaat eraan kapot gaan meid, stoppen (of kappen die handel)...

Wat me opvalt dat het hier bij iedereen "alles of niks" is , normale mensen kunnen genieten van 1tje, maar hier lukt dat precies bij niemand 1 word 2 word 3 (per avond) en dan begint de avond en ben je de tel kwijt.

Gelukkig is geld geen zeldzame munt, dus das nu niet echt de ramp; maak me eerder zorgen over mijn interne organen. Gezond kan dat idd niet zijn, met roken kan je 80 worden maar zo elke dag 2 flessen wijn (vb) kan toch niet gezond zijn ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...