Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 oktober 2024


Aanbevolen berichten

Ik stort even een frustratie van me op het forum, trek het je niet aan doe er niks mee, maar ik heb dit even nodig.

Ik heb weer contact met mijn "moeder" wat betreft hoog sensitiviteit, ze had tijd voor zichzelf nodig dus ik heb haar een fijne vakantie gewenst en gunde haar de rust. Ik had eigenlijk beloofd dat ik zou wachten totdat zij contact op zou nemen met mij. 

Ik vond het in het begin best lastig, maar vond het fijn gevoel dat ze op een dag weer contact op zou nemen met hele leuke vakantie verhalen. 

Maar ik heb 2 terug onze afspraak verbroken, want ik werd bevangen door een gevoel dat dit wel kon.

Dus ik heb haar geschreven dat ik nog steeds aan haar dacht en dat ik hoopte dat ze het ook leuk had.

Ik schreef dat toen ze op weekend was met een vriendin en ze zei me dat ze later meer zou schrijven.

Ik heb dat zo gelaten, voelde gewoon goed. 

Maar ze is gebroken, alles is los bij haar en ze voelt zich schuldig tegenover mij. Ze heeft het gevoel dat ze mij verwaarloost heeft, maar dat is niet zo want we hebben gewoon even afscheid genomen van elkaar.

Wat ik hier frustrerend aan vind is dat ik haar een fijne vakantie gewenst heb en op sommige momenten aan haar dacht en dacht die heeft het vast ook leuk.

Behalve dat mijn voelsprieten dus niet zo goed gewerkt hebben, voelen en iemand wat gunnen is lastig af te lezen. 

Zit ze nu nog meer in de put dan toen ik haar een goede pauze wenste. En vind ik het oneerlijk wat haar overkomen is. 

Of ik haar kan helpen of dat ik iets kan doen voor haar, oplossend denken vind ik heel frustrerend. 

Ik ben gewoon blij dat ze contact maakt, maar dat ze zo gekwetst is weer door de harde maatschappij vind ik frustrerender dan dat mij iets rots overkomt. 

Die pauze was om op adem te komen, maar in haar geval niet dus. En voor vertel ik mijn ongenoegen dus. 

Het leven is rot bepaalde mensen maar ze blijven het proberen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...