Spring naar bijdragen

jeuk in handpalmen en onder voeten en lage bloedsuikers, gaat dat nog over? wie herkent dit, HELP


Aanbevolen berichten

Ik heb lang en veel gedronken. Nu ben ik drastisch geminderd en heb ik aanvallen van lage bloedsuikers, bibberen en trillen en jeukende handpalmen en voeten. Ik neem er anti histamine tegen maar helpt amper. Ik durf niet naar een dokter. Gaat die jeuk ooit over als ik helemaal gestopt ben met drinken? Wie herkent die jeuk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi dolores

Ik weet niet hoe drastisch je aan het minderen bent, maar met de hoeveelheden die je drinkt/dronk is het goed om dit met je huisarts te bespreken. Je hebt ook medische vragen die kan hij ook beantwoorden of anders een verslavingsarts. Wij kunnen alleen spreken vanuit onze eigen ervaringen en ik vind het lastig om op deze vragen antwoord te geven. Dat het niet goed gaat met deze klachten is wel duidelijk, dus zoek alsjeblieft hulp 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dolores76:

Ik durf niet naar een dokter.

Waarom schrijf je dit er steeds bij? Bang voor de werkelijkheid? Bang voor de onbekendheid van een mogelijke genezing omdat je in een psychisch patroon wilt blijven dat je nu eenmaal wel kent? Toch niet bang dat je dokter het aan iedereen gaat rondvertellen wat er met je aan de hand was mag ik aannemen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dolores76, ik herken die jeuk. Vooral ‘s avonds en ‘s nachts had ik er last van. Dat is (het begin van) alcoholische neuropathie. Alleen stoppen helpt om het in dit stadium beter te maken. Bij mij is het nagenoeg weg, na vier maanden stoppen. Als je doordrinkt, ookal ben je geminderd (je drinkt nog dagelijks, toch?) heb je grote kans dat dit erger wordt. Ik ken zat alcoholisten die bijv. geen gevoel meer hebben in hun voetzolen. Histamine helpt niet, het is geen allergische reactie. Het komt echt uit de uiteinden van je zenuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...