Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hmmm... daar moet ik van over nadenken.

Maar wat nu als iets of iemand een trigger is? Een steeds terugkomende trigger?
Moet je dan maar accepteren dat dat "iets" of "iemand" een trigger is omdat je het niet kunt veranderen omdat het zo is? Soort van bekentenis. Soort van je zwakte toegeven of hoe noem ik het.. Je verlies toegeven/ je gewonnen geven ofzo?

@Kohtje?

Ineens komt het woord "nederigheid" ook weer terug in me op.

bewerkt door Remi1
Geplaatst
50 minuten geleden zei Remi1:

Maar wat nu als iets of iemand een trigger is? Een steeds terugkomende trigger?
Moet je dan maar accepteren dat dat "iets" of "iemand" een trigger is omdat je het niet kunt veranderen omdat het zo is? Soort van bekentenis. Soort van je zwakte toegeven of hoe noem ik het.. Je verlies toegeven/ je gewonnen geven ofzo?

Waarom niet? Wat verlies je ermee? :sun:

Geplaatst

Droge afmelding! Alcoholfrei gehad en maar heel kort bij de grote groep gezeten. Daarna met pa en ex collega van hem, wandeling gemaakt. Daarna de Chromecast op de hotelkamer aan de praat gekregen en nieuwe serie gekeken met pa. Gezellig! Doen we nooit. 

Nu slapen want ik ben echt op! Ik lees morgenochtend even hij. 

Weltrusten allen! 

Geplaatst
6 uur geleden zei Kohtje:

Waarom niet? Wat verlies je ermee? :sun:

Ik ben er gelukkig inmiddels vanaf @Kohtje. Mijn kind is volwassen en mijn triggers zijn daarmee weg. Hij gaat goed nu en ik nu ook maar ik zou nog steeds niet weten hoe daarmee om te gaan als je middenin iets zit wat je leven verstikt.

Dat is al zo lang, al jaren mijn vraag hier geweest en nog steeds. Een antwoord lijkt niet te bestaan. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...