will Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Jen, goed bezig, het begin is er, de rest volgt vanzelf wel.Vandaag 2 dagen voor de 2 maanden af (buiten 1 glaasje), voel me kiplekker. Het drinken hoeft niet meer.Ook vandaag bezoekje gepland aan schoonpapa, is lang geleden en daar hing steevast een borrel of twee, drie aan vast. Gewoonlijk gevolgd door verder drinken tot laveloos in bed kruipen. Vandaag gaat dat niet gebeuren en omhels dan ook het moment Coco, prachtig verhaal, had het al gelezen op d & d, maar ook hier erg op zijn plaats. Het sterkt mij en vele anderen om te doen wat we aan het doen zijn !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Jennifer : Super, dag 2 nu... Overleven wordt straks leven, lieverd... Doorzetten !!! Go for it, girl...Vandaag ook voor mij dag 45, net als Bor... :heart:Samen sterk !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Jep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Vandaag weer een nieuwe dag en nieuwe kansen. Je hoeft er alleen maar achter staan en dan komt de rest vanzelf. Misschien lukt het niet in een keer maar bezig blijven en werken aan jezelf, houdt je scherp.Ik wens iedereen voor vandaag heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Goedemorgen kanjers,Vandaag dag 46.Eerst effe lekker naar de stad, zit op zwart zaad dus word het kijken,kijken,niets kopen;)Kan ik ook in ieder geval niks impulsiefs kopen waar ik later weer spijt van heb...Daarna weer naar therapie, heb het gisteren gek genoeg eigenlijk wel gemist dus vol energie er vandaag weer tegenaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Mooi jenniferen je verdient wel een meevallertjedat setrkt je voor als het eens wat zwaarder is:present:Blondie, goed zo die gaat meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Alf,Ik doe het 12-stappenprogramma (bekend van de AA) via de verslavingszorg, ook wel Minnesotamodel genoemd...Vrij intensief, maar helpt mij zeer zeker om mij bewust te worden en te blijven van mijn ziekte alcoholisme...Ook wordt je flink binnenstebuiten gekeerd wat betreft je denkwijze, gedrag wat er mee samenhangt en hoe dat te veranderen...Ben pas een week bezig en ik hoor nu al van veel mensen dat ik aan het veranderen ben in de positieve zin...En BTW, Ik herinner je er wel aan hoor Alf, als ik op dag 50 ben !!! voor jou ook want ook jij gaat super, en omdat ik je graag lees:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ik ga nikske zeggen vandaag Ik ga echt nikske zeggen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Will,2 maanden al!!!Knappe Bollie!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Wil::rose::clock::musicnote::rose::clock::rose::clock::musicnote::rose::clock:van harte gefeliciteerd met deze 2 superbelangrijke maandenen dat er nog maar vele zo moge volgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ik ben er zooooooooo goed gezind door Nie te doen seg !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Goedemorgen kanjers,Will : gefeliciflapstaart :heart::heart::heart::heart:Dag 47 hier, en de eerste neem ik niet !!! Op naar therapie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Succes blondje, en bedankt hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Will: ik spiegel me aan jou. Vindt je dat oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ik weet niet meer wat ik als `ADB datum mag aanhouden dus zeg ik maar niks. Alles wat ik heb opgebouwd voor mijn uitglijder is dus weg. Wat ben ik een oen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 En nu ben ik nog een groter OEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 us ik ben een oen sullig persoon wat dom is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 4 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Hallo waar zijn jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Desi wij zijn op DDD heb je gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Nee, ik schrijf voor mijn alcc. op het pact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Desi, gaat het meisje ?? Kom op hé, ik ben er hoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ik moet er helaas van door. Hoor jullie strakjes wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden