Susana Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Ben je jarig Lieve Desi?als zo het is: piep piep hoera!!weet je je "klinkt"als een leuke vrouw...dus ik hoop en ik wens je een beterschap...zowel lichamelijk als geestelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Lieve Dees, Van harte gefeliciteerd meis. Ik hoop dat dit jaar beter voor je wordt.Wat ontzettend beroerd voor je dat het zo moet lopen allemaal maar ik mis bij jou een beetje je eigen verantwoording in het geheel. Ik heb het gevoel dat je zo ontzettend steunt op anderen en daarbij misschien vergeet dat ook jij hard moet werken aan de verslaving. Dit bedoel ik absoluut niet gemeen hoor maar wat kun je zelf doen buiten alle hulpinstanties? Wat zou je kunnen proberen zonder dat je die instanties nodig hebt, want jij en alleen jij kunt jezelf genezen. Dat geld ook voor het forum hier, we kunnen je helpen maar niet genezen. Ik hoop dat je ooit de kracht krijgt om het zelf te kunnen klaren, met daarbij de hulp van anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Bol war heb je dat goed verwoord:heart:Ben trots op je meis:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Hey kijk nou eens, Meiske. Hoe is het met jou wijfie? Ja het zal wel goed gaan jij bent een echte old timer:heart: Die worden zo genoemd omdat de sterk zijn en ook de zwaarste stormen doorstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Bol Ik weet dat ik het zelf moet doen en niet anderen. Maar het wordt me op deze manier gewoon tegengewerkt heb ik het gevoel terwijl ik alles wil inzetten om erover heen te komen. De AA geeft me nog het sterkste gevoel en hulp. en jullie natuurlijk. Ik WIL dit zelf oplossen. Met alle hulp die ik kan krijgen. Is dat verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Nee lieverd dat is niet verkeerd, en ik kan het ook verkeerd zien hoor, dan spijt het me. En natuurlijk zou mijn broek ook afzakken als ik het gevoel krijg dat ik van mensen waar ik zo veel waarde aan hecht, in de kou gezet zou worden. Ik begrijp het best allemaaal wel, maar ik kreeg ff dat gevoel en schreef het op. Ik wil je hier niet mee kwetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Nee Bol dat weet ik daar ken ik je inmiddels te goed voor. Alleen is soms alles zo moeilijk te verwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Lieve Desiallereerst van harte gefeliciteerd meis want ondanks tegenslagen ben je toch mooi jarig:light::sun::light::heart::light::sun::light::heart::light::sun::light::heart::light::sun::light:En houd je nu aan de AA vast om niet in het slachtofferstuk te schieten en weer te gaan drinken.Je hebt het gevoel dat ze tegenwerken bij de hulpverlening, maar wat er gebeurt is dat ze onprofessioneel bezig zijn nu en misschien fouten maken. Daar kun je tegen in opstand komen, eventueel met een AA-buddy als hulp en steun voor jou, want je hebt met spoed hulp nodig en bent niet gebaat bij weer een wachtlijst en een andere groep. Maar en dat is heel belangrijk, zij zijn niet de vijand. De drank is jouw vijand en zij kunnen jou helpen dieuit je leven te krijgen. Zelfs al maken ze fouten, ze hebben hetzelfde doel als jij, nl ADB worden.Voor jou heel belangrijk want anders kom je in zelfmedelijden en triggert het je om weer te gaan drinken.Op deze eerste dag van alweer een jaartje ouder kun je dus het volwassen besluit nemen om deze tegenslag het hoofd te bieden. Ik hoop van harte dat dat gaat lukken.En een hele fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 vandaag...dag 8.221 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Desi: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!En nooit de moed opgeven!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Niwi: Waaaauw.....Dank je wel Cathy.Ben een beetje over mijn kwaadheid heen, en ja ik moet het toch zelf doen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moontje Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 heeey desi........Meid van harte.......Enne zet hem op je kunt het.......heel veel sterkte.gr knuf moontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Zo vandaag weer nieuwe kansen om een nieuw leven op te bouwen, zonder drank. Ik ga er weer voor. Wens Dees heel veel kracht deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Goedemorgen allemaal.Vandaag dan maar weer dag 5 ADB. Zal maar op nieuw beginnen te tellen. Och eigenlijk is het gewoon iedere dag 1 weer. he.Zit te genieten van de mooie bos bloemen wat ik van P. heb gekegen gisteren. Raar ik voel me eigenlijk geen 50. Zal nog ff moeten wennen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Ach desi, wat is 50 nou?De uitspraak van je bij de dag blijvengetuigt van een leeftijdsloze wijsheid!Vandaag nemen we niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Vandaag nemen we inderdaad niks. P., dochter en ik gaan iets leuks doen vandaag. Een beetje relaxen.Alleen moet ik mijn half blauw gezicht nog een beetje gaan fatsoeneren. Anders val ik zo op he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Ik ga ervoor Coco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 DesiAlsnog van HARTE GEFELICITEERD meis:musicnote:enne wat is nu 50 als je ziet wat voor sporten ik nog allemaal doe opm,n 65ste zonder de alco;)en dat gun ik jou ook van harteLieve knuf van me voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Goedemorgen kanjers,Vandaag dag 42.Gelukkig vandaag even een dag om bij te komen en alles tot me door te laten dringen en te laten zakken van de therapie...Desi : Las dat je jarig was gisteren !!! Nog van harte, en nog 50 jaar erbij dan maar Deze zijn voor jou lieverd !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Goedemiddag allen,dag 43 al bijna ten einde, kan ik die er ook weer bij op tellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 De refu. zit er weer in voor vandaag dus weer een paar dagen rust in de Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Jennifer, wat voel je je dan rot he !!!Heb het ook een paar keer op mn werk gehad, nadat ik een nacht flink doorgezopen had...Liep ook altijd met een mondspray op zak, waar ik hooguit een week mee deed...En maar zeggen dat die rotsmaak van het roken uit mn bekkie moest, jajaja !!!Vandaag dag 1 voor je !!!Gaat je lukken hoor, zolang je niks in huis haalt en de eerste gewoonweg niet neemt...En bij trek ? Gedachten verzetten door je op iets anders te richten door bv te gaan wandelen of in te loggen alhier...Succes Meid, je kunt het echt wel !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Zo, voor mij dag 44.Vandaag weer therapie en kijk er nog steeds naar uit !!! Leer zoveel over mijzelf en oke, soms erg confronterend, maar o zo zinvol !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Jennifer,Fijn dat je zoveel steun van je partner hebt !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hallo frummers,Heb gisteren de hele dag geen internet gehad en dat is zoooo frustrerend:devil:Zo merk je weer hoe gewend je bent om op het forum te zijn. Ook al afkickverschijnselen?Verder gaat het hier goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden