Spring naar bijdragen

Pact...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,8k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Al even terug van mijn adviesgesprek, maar moest effe uitrazen !!!

Geloof het of niet maar de wachttijd is minimaal 4 maanden voordat ik aan mijn therapie kan beginnen en ik wacht al ruim 3 maanden...
Het is toch te gek om los te lopen !!!
Afijn, nu flink boos, maar deste meer vastberaden om die drank te laten staan...
Gun ze het plezier niet dat ik nu op mn bek ga, nu ik net zo goed ga:P

Afijn, jullie zijn de volgende 4 maanden nog niet van me af...
Zal jullie steun nodig hebben... Maar het is goed om te weten dat ie er is hier:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie ik moest ook ruim 1/2 jaar wachten op de hulp die ik wilde.
Ik heb net als jij het gebruikt om sterker te worden i.p.v. het als reden
te zien om weer te gaan drinken. En dat werkt, ik ben sterker aan de ther. begonnen
en heb er meer aan als toen ik nog dronk. En het kan zo maar zijn dat die wachttijd
beter uitpakt dan meteen beginnen. dat zal verschillend zijn en praat de wachtlijsten niet goed natuurlijk.
Maar elke dag dat je op eigen kracht de drank laat staan en je problemen nuchter aangaat, telt dubbel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy ?

Wat een nare boodschap. Wat is er misgelopen ?

Als je het wil delen, dan luister ik graag hoor, is het niet vandaag, dan morgen (nu slaap je vast wel)
Damn, ik wou dat ik meer voor je kon betekenen Cath. Ik voel veel raakvlakken !

Ik hoop dat de beroemde :present::present::present::present::present::present: wonderen voor je doet ?

xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Kanjers, vandaag dag 24 !!!
Ze zullen me er niet onder krijgen !!! :D

Cathy, meissie, wat is er dan toch ? Schrik even van je berichtje van vannacht...
Kom op he meid, misschien wil je je woede en verdriet met ons delen (mag ook per pb hoor) en kunnen we de pijn en woede wat verlichten ?
:heart:

En natuurlijk zijn we nog niet van je af, net als dat je nog niet van mij af bent !!! :sun:

Will : Thnx :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Kanjer, dag 24.? Super goed van je meis. Ja als je eenmaal weet hoe je de wegen moet bewandelen, gaat alles een beetje makkelijker. Je ziet dan zoveel positieve kanten van het niet drinken. Heerlijk is dat hé?:heart:

Zo en Geert er nog ff achteraan ook met zo'n geweldig fijn bericht. Wat gaan we goed mensen. Jullie zijn een voorbeeld aan het worden voor velen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Kanjers,
Dat hebben we ook weer gehad...
Lekker gewerkt, al is het dan niet het werk wat ik graag doe
Een goed gesprek met mn afdelingshoofd gehad en ze heeft me letterlijk de hemel in geprezen dat ik het zo goed doe en dat zij wel verwacht dat ik over een maand wel weer halve dagen in de zorg aan zou kunnen...
Ben nu zo blij dat dat uitzicht me is geboden, deste meer reden om droog te blijven nu !!! :D

Thnx Bol en ja het is heerlijk om niet te drinken, opent deuren en een toekomst, al ben ik nog lang niet hoor...
Blijft opletten:heart:

Geertje : Super zeg, alweer dag 10 :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, ik heb pas nu even tijd. Druk doende geweest vandaag.

Ik heb mensen misschien ongerust gemaakt. Nou het gaat een beetje op en af hier.
Het wordt tijd dat er iets duidelijks gebeurd met mijn relatie. Ik kan domweg niet beslissen.
Zit eigenlijk te wachten of het tij zal keren. Verdrietig, dat is luddevedu altijd, ook nog als je ruim 50+ bent! Ik voel me opnieuw muurvast zitten.

Ik heb op dit moment niet bar veel bij te dragen lieverds.
Hopelijk snel wat beter.

Ga goed allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet loslaten Jane. Het is net een ziekte waaraan ik lijd.
Bah! Ik heb er last van en het moet stoppen.
Over een tijd zal het duidelijk worden.
Zijn spullen staan hier nu alsof hij zal gaan intrekken voorgoed.
Maar vanaf zijn vakantieadres met de kids geeft hij geen gehoor.
Bizar. Misschien is hij gewoon ook zwaar overspannen? Kan zomaar.
Ik ben het met je eens dat dit ongezond is.
Het voelt niet okay, nee zeker niet.

Dank je voor je respons zonet!

Trusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond Pacters, Alles wel?


Hier gaat ie goed. Dag 19 ADB.
Net terug van de AA en het was weer zeer aangenaam.
Hulp gevraagd om mijn vriendin goed te kunnen begeleiden in haar dip. Heb het besluit genomen om het voor een groot deel uit handen te geven door haar begeleider in te lichten omdat het zelf niet kan/doet. Ik kan haar op het moment alleen maar toehoren en haar aansporen maar het moet niet ten koste van mezelf gaan. Dit in overleg met mede AAers waar ze ook bijhoort.k hoop dat ik haar hiermee help.

Blondie ik denk dat et niet slecht is als je nog een tijd kan aansterken voor je aan de therapie begint. Ik heb dat nu ook voor ik aan de dagtherapie begin op 16-8. Wil helder zijn op het moment van beginnen zodat ik me er helemaal op kan gaan concentreren.

Borr:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ben je toch goed bezig Dees. Geweldig lieverd.

En Madelieverdje ook. Op welke tijd zit je nu meis?

En onze allerliefste Borrie. Wat kunnen we trots zijn op ons zelf mensen.Tegen de tijd dat jullie een jaar droog zijn, heb ik wel geleerd om mooie hartjes te maken, en krijgen jullie er allemaal een.
Bor. jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen anders had jou ventje een spelcomp. kunnen lenen met mooie kindergames. Maar misschien wil hij het liefst veel bezig zijn met z'n moeder.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...