Spring naar bijdragen

Pact...


Aanbevolen berichten

Ik denk dat dat herstellen voor iedereen anders is. Ligt misschien ook aan hoelang en hoeveel je gedronken hebt. Voor als ik Niet kan slapen heb ik Dipiperone 40 mg voorgeschreven gekregen.T is een middel wat absoluut niet verslavend is en bij gebruik 1x dgs werkt het als rustgever. Ik slaap er dan heerlijk op. Dit heb ik voorgeschreven gekregen door mijn psych. Iets voor jou misschien? Niet slapen is inderdaad
niet bevorderlijk voor je stemming.
Heb je al kontakt met je kids gehad? Hoe gaat t met ze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 1,8k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Thnx Bol :heart:
En ja 17 dagen is nog niet zo lang al voelt het voor mij nu als een eeuwigheid...
En ja, janken doe ik tegenwoordig de hele dag door, maar laat het maar gaan...

Desi : Kids zijn nu bij ex en wilde ze gisteren bellen, alleen kon maar niet ophouden met huilen en een verdrietige moeder aan de telefoon krijgen wilde ik ze niet aandoen... Vanavond maar weer een nieuwe poging wagen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf gisteren ook met thiamine (vitamine B1) begonnen. Dat is een vitamine wat je tekort kunt hebben als je alcohol gebruikt of hebt. (is tevens goed tegen muggebeten hahahahahaha....).
Mijn bloed is 3 weken geleden nog gecontroleerd op vanalles. Dat was goed alleen gaf het aan dat ik ook aan de overgang was begonnen. Maar ja wat wil je als je bijna 50 jaar bent. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is wel een fijne tekst op dit moment voor me.

De Dijk-Ze zeggen

ze zeggen dat je dit
ze zeggen dat je dat
ze zeggen dat je zus
en zo is er altijd wat

ze zeggen ze zeggen
de mensen zeggen zoveel
ze laten met hun praten
geen spaander van je heel

zou je dan niet zus
zou je zus niet zo
doe het dan voor mij
doe het voor de show

ze zeggen ze zeggen
de mensen zeggen zoveel
ze laten met hun praten
geen spaander van je heel

woorden zijn een zeldzaam iets
wie teveel zegt
zegt niets

laat de mensen praten
want lullen doen ze toch
laat de menen lullen
en lullen ze dan nog

ze zeggen ze zeggen
de mensen zeggen zoveel
ze laten met hun praten
geen spaander van je heel

woorden zijn een zeldzaam iets
wie teveel zegt
zegt niets

http://www.youtube.com/watch?v=DAREdUw45fs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: geertjegeert
Bolletje,

Die vermoeidheid heb ik al vele, vele, jaren en ja, ik ben door de hele molen geweest en steeds: niets te vinden, leer er mee leven.
Tja, en das moeilijk....
Maar goed, niet drinken kan de zaak misschien even verslechteren maar op den duur zal er wel iets goeds uit komen.

Probeer je daar maar aan vast te houden meis. Met drinken doe je jezelf zoveel geweld aan. Het moet wel beter worden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf,

Ja ik heb apneu, dat is wel vastgesteld. Ik ben een keer opgenomen voor onderzoek en toen kwam eruit dat ik aan apneu leijdt maar niet ernstig genoeg voor een operatie of zelfs maar zo'n ademapparaat.

Alf, jij zegt dat je vermoeidheid kent terwijl je denkt genoeg te slapen.
Wat bedoel je daarmee?
Ik zal mijn man nog eens goed navragen of het misschien verergerd is. Ik moet geweldig goed kunnen snurken volgens hem, hahah...

Vandaag nog geen gremlins gehad maar ben net wakker van weer een uurtje of 2 op de bank...., haat dit. Haat het dat er geen fut in mijn lijf zit.

Oh, daar ga ik weer, ik klaag teveel de laatste tijd maar ik zie de zon gewoon niet meer schijnen.

Sorry,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Geert, soms kan apneu veroorzaakt worden doordat iemand te dik is. Ook kan het te maken hebben met teveel alcohol gebruik. Maar dat zul je hoogstwaarschijnlijk allemaal wel weten. Jos heeft er ook last van en heeft toen een klein plastic apparaatje gekocht via internet.
Ik ben natuurlijk weer de naam van dat dingetje vergeten maar ik meen dat ik het toen ook doorgegeven heb aan Alf. Misschien dat hij die naam nog wel weet.
Verder kun je ook porberen om aan een didgeridoo te komen. Ik heb er nog een staan die ik zelf gemaakt heb maar waar Jos nooit iets mee gedaan heeft. Die mag je zo hebben als je wilt.
Dit schijnt ook erg goed tegen apneu te kunnen werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelieverdje wat was moeilijk? Om je aan de tijd te houden of aan het aantal? Toen ik vroeger mocht drinken van mezelf nam ik ook een tijd in gedachten. Dat was meestal 12.30. Maar naarmate de ochtend vorderde begon ik onrustiger te worden. Werkte hard om toch iets t.o. mijn drinken te zetten, iets wat goed was, en dan mocht ik gaan drinken. Maar ik heb het ook vaak gehad dat ik veel eerder begon. Dan hield ik het niet meer uit.
Voor mijzelf vind ik dit leven zonder alcohol veel meer ontspannen. maar dat gaat bij jou ook lukken hoor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen pacters,

Nog net even voor dat ik naar de dierenarts ga met mn lieve pup (gaat onder een roesje voor verwijderen wilde tand en onderzoek HD:angry: )
DAG 18 hier...
Viel gisteren zeker niet mee, maar scheelt een hoop als je gewoon zorgt dat je niks in huis hebt en de eerste dus niet neemt...

Dees : Dag 13 vandaag toch ? Fijn dat je zoveel steun hebt aan de AA, voor mij donderdag weer !!!

Bor ; DAG 18 !!! Gaan goed !!!
Hoe nu met je zoontje ? Mag ie nu in vakantie ook doordeweeks komen of hebben ze dat weer teruggedraaid ?

Madelief : 5 UUR !!! Meld je als je het moeilijk hebt schat... Je bent al zover gekomen, geef nu niet op !!! Je gaat super !!!

Afijn, ga nu rennen anders kom ik te laat... Thumbs up lieverds, vind het zo eng he dat me lieve pup effe helemaal van de wereld is...
Trigger, maar ik drink niet !!!

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Bor; go for it.
Je komt hier steeds steviger in te staan
gebruik het maar als uitdaging meid!!!
En Madelief, pas op de plaats, en soms zelfs een stapje terug
lijkt achteruitgang, maar is a niet hoor
het is eigenlijk een soort van aanloop voor de volgende sprong
als je het boek Oei ik groei, kent voor kinderen
dan herken je dat we dat ons hele leven zo doen
Als j dat eenmaal weet en accepteert
dan zijn die moeilijke dagen misschien gemakkelijker te aanvaarden.
dus opgeven, echt niet, niks voor jou als ik je inmiddels een beetje ken.
en dat geldt voor alle pacters
mindere dagen horen erbij
anders zouden we de goeie ook minder waarderen!
Yes we can!!!! (ff geleend dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, als je daar over kunt spreken, hoe iedereen anders getriggerd wordt. Ik ben nooit getriggerd door een bezoek aan de dierenarts. Bij mij was het meer als ikme goed voelde. Ik wilde dat gevoel vast blijven houden. Stom wan ik wist wel dat als ik dronk, ik naderhand met een levensgrote kater zat.
Borrie, wat wordt er toch met jou kereltje gesold zeg. Dat kan toch nooit goed zijn. bah. #$%înstanties. Ik hoop dat ze een keer willen zien dat jij het goed doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Lieve Bol :

Net terug van de dierenarts, mag hem om 1300 uur weer ophalen...
Boodschapjes gedaan, gestofzuigd,gedweild, vaatwasser aan... en nu niks !!!
Trigger is bij mij mn de angst omdat ie onder een roesje moet... en je weet het maar nooit he !!!
Blijft toch chemische rotzooi wat ze dan binnenkrijgen...
En het en blijft toch een beetje mn kindje !!!

Maar goed, Herken de trigger dus ik kan er nu wat mee...

Borretje :heart:
Wat fijn om te horen meid, maar wat vervelend dat er zoals Bol zegt zo gesold wordt...
Maar jij houd je pootje stijf he, zo ken ik je weer !!!
Strijdlustig, maar hoor ook wel wat berusting bij je door !!! :sun:
Go girl !!! Dag 18 gaan we bijschrijven !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Blondie.
Ja ik kan me heel goed voorstellen dat het toch benauwd aan voelt als je (kindje) een roes krijgt, maar een roes is geen narcose, het is een soort slaapje. Daar komt hij wel uit hoor. Maar vanmiddag is hij weer terug een de rust is weer gekeerd in huize Blondie.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel Bor,
De dierenarts weet ook wel wat ie doet hoor en moet het ook eigenlijk niet zo in het negatieve zien...
Vaak geneigd om de dingen eerst negatief te zien en daarna pas de voordelen aan te kaarten...
Geloof dat ze dat pessimisme noemen...

Oke, optimist :D Kop op en weer vrolijk de dag door (sprak ze streng tegen zichzelf) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...