bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Lieverd of het nu vragen, bleren, janken of weet ik veel wat is, jij gaat het nu maken. Zeker weten. Alles heeft een doel, en probeer je nu daar op te richten. Wat er is geschreven geld nu niet meer. Dees gaat iedereen een poepie laten ruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bor zullen we dan samen nu heel hard gaan bleren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Oke Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Tor. geweldig soms duurt het ff voor je tot besef komt dat minderen niet geld voor velen van ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Oke hier komt tie dan: BLEER,BLEER,BLEER,BLEER,BLEER,BLEER,BLEER. Zo genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Voelt nog goed ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ha Tortilla!Kom er bij!Goed dat je dit al onderkent, ik kan niet minderen.Misschien kom ik ooit ook zover.Desi en Bor, ik kan ook goed bleren hoor!Koen jullie nog wel achter...hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Zo ik ben weg mijn dochter ophalen. Misschien tot straks:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dag één, ik doe graag mee:BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERBah wat voel ik me chagrijning. Denk dat ik maar patat in de friteuse gooi in plaats van chili te gaan klaarmaken. Vind ik normaliter leuk, maar vandaag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Poging probeer het te accepteren als iets wat er nu ff is. Je moet er ff door heen meis maar het gaat je lukken hoor. Dit zijn ff moeilijke momenten maar die worden minder. Het is normaal dat je je nu chagerijnig voelt, je ontneemt jezelf iets, waar je je vroeger aan vastklampte en dat kost zweet. Maar je krijgt er zo iets moois voor terug. Een leven zonder alcohol. Niet altijd even gemakkelijk maar wel eerlijk. Eerlijk kunnen voelen, lachen, huilen, dansen genieten enz. Iets wat van nature bij de mens beter past. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Welkom Tortilla en Poging,Fijn dat jullie het draadje hebben gevonden, hoop dat jullie er veel steun aan zullen hebben, net als dat ik heb...Dees, Bor, Madelief en Poging,Wat lekker he zo af en toe alles van je afschreeuwen, janken en bleren... Doe ik ook genoeg hoor, want stoppen met de Alcohol betekent echt niet dat de hele wereld beter wordt... Maar zekers wel beter hanteerbaar !!!Hier een heerlijke dag aan het meer gehad !!! Helaas loopt Jimi nu mank Groeipijntjes misschien ?Afijn, ga nu eten... Kom zo weer effe koekeloeren en verder lezen...Liefs Blondie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Borretje en Desi:heart:Goed besluit tottilla:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bor : Op naar dag 10 !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bor : Nope, geen last gehad vandaag van de gremlins... Gewoonweg te druk om eraan te denken... en jij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Mooi zo, weer een stap verder naar acceptatie en aanvaarding zoals Niwi het zou zeggen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fijn dat ie hier zo goed gaat!Denk aan jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 en hoe gaat het met jou Cathy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ha Jane!Ik ben blij dat ik eventjes veel aan het werk ben.Verder: niet A loos, maar zeer kalm aan; eentje nu.En toch maar doorpraten hier.... (thuis bedoel ik)Ze zeggen dat dat goed is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Gister weer goed gegaan, was niet al te moeilijk.Fijne dag voor iedereen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Geertje, goed om te horen! Bij mij ging het ook goed gisteren.Ben wel vroeg naar bed gegaan.Vandaag staat de wekker op half 4.Het lijkt nog zo ver weg....Maar allez we gaan ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Madelief,Geweldig. Ik ga aan je denken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Madelief wekker op half 4, geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Tortilla Jou gaat dat gewoon lukken die verjaardag!Ja half 4....pffff.Zal vanmiddag wel hier op het pactdraadje te vinden zijn.Ben ook erg blij met dit draadje.Op dit moment schrijf ik niet veel bij DD.Het voelt niet fijn.Als ik al iets zeg word er niet gereageerd, of nauwelijks althans.En heb het gevoel dat er mensen zijn die er een sport van maken om onrust teweeg te brengen.En als ik iets niet wil hebben voor mezelf is het een onrustig gevoel.Zo ik ga nog wat doen! Tot later!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden