Claudius Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april Gisteren heb ik echt veel champignonsoep gegeten. Wel niet in een keer. Wat ik straks ga eten weet ik nog niet. Weer soep? Ik heb buiten de soep nog kop, spek, zilverajuintjes, brood en nog wat aardappelen in huis. mijn hondje vraagt weer veel aandacht van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april lekkere aardappelsalade dan @Claudius, met lauwwarme aardappels door alles wat je al hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april Ik mis akela al twee dagen ? Tine en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april (bewerkt) 11 uur geleden zei Elonwyn: Goedemorgen allemaal! Zo eerst even sporten. Sinds een week of acht fitness ik nagenoeg dagelijks. Ik ben altijd a-sportief geweest, dus dit mag wel in de krant. Zoals met bijna alles als ik hier ook weer volledig in door. Maar ach, beter m’n dopamine-shot uit sporten dan uit drank. Ja dat herken ik ook wel. Ik kan ook geen maat houden. Of ik doe het niet of ik doe het weer overdreven veel! Herkennen meer mensen dat hier? En dan bedoel ik ook sporten maar ook snoepen of gezond eten. Maar die duurt meestal korter hahaha 19 april bewerkt door Myriam9 iets aan toevoegen bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april Hier Jac, maar je zal mij vast niet bedoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april 33 minuten geleden zei Dune: Hier Jac, maar je zal mij vast niet bedoelen Nee idd niet haha Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april djip djip djip Akela, wij doen ons best herinner ik me van vroeger toen zoon bij de welpen zat tegen de hopman Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 19 april Rapport Share Geplaatst 19 april Hij zal toch wel ok zijn?🍀 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 25 april Rapport Share Geplaatst 25 april Op 19-4-2024 om 17:21 zei Jac: Ik mis akela al twee dagen ? Even een paar dagen niet echt mee gelezen en de draad al kwijt, wie bedoelen jullie nou eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden