Spirit Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 (bewerkt) Heb kurkuma en gembershotjes gekocht bij de groenteboer.Voor de rest drink ik veel water.Heb geen koorts, dus hopelijk valt het mee.Heb ook gewoon trek in eten.De alcoholtrek heb ik niet meer.Weet nu onderhand dat m'n zus mijn grootste trigger is.Ze is met wijn en al weer naar het oosten vertrokken.Chocolade genoeg in huis @Yvonne. 23 december 2023 bewerkt door Spirit Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 (bewerkt) 5 uur geleden zei Mariann: Ik heb een dilemma, ik ga konijn maken en begrijp uit alle recepten dat dit met rode wijn wordt klaargemaakt. Ik ben niet bang dat ik daardoor een terugval krijg als ik dat eet. Maar wel vreemd idee. Wat zouden jullie doen of zou ik het ook met alcoholvrije wijn kunnen maken. Marian ik gebruik gewoon wijn zeker als ik eters zou krijgen. Maar ik heb na 14 jaar wel zelfvertrouwen dat dat lukt. Natuurlijk kan je het ook met alc. vrije wijn doen. Maar zolang jij dit moet vragen aan anderen heb je nog niet genoeg vertrouwen dus zou ik een goeie alc. vrije wijn gebruiken. En konijn kan je ook zo klaar maken hoor. Veel wildkruiden gebruiken. En doe je het met rode kool doe daar dan wat kaneel en het sap van een sinaasappel in. Dat is lekker en mis je de wijn helemaal niet, smakelijk. 23 december 2023 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 Bah, waarom kan dat konijn niet gewoon blijven leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 Ik zou persoonlijk ook geen alcohol in gerechten gebruiken…. Maar je hebt veel alternatieven. Hier geen culinaire hoogstandjes maar lekker kipkerrie en pulled chicken gemaakt uit de slowcooker. Schaal lasagne en kruidenboter liggen in de vriezer, voor de vegetariër een gnocchi ovenschotel en aardappelgratin. Ps aanrader zo’n slowcooker…. Gebruik m superveel. Iedereen zin in de feestdagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 Mezelf verwend met een heerlijke runderpoulet soepje met daarbij geroosterd brood met filet American.Als toetje een stukje kerststol met roomboter en poedersuiker.Heb het me lekker laten smaken. Hopelijk zet de blaasontsteking niet door. Rare dagen, morgen zondag en dan pas kerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden