Dune Geplaatst 28 november 2023 Rapport Share Geplaatst 28 november 2023 Goedemorgen lieve Frummers dagpact Dune even op Yvonne wachten want heb wel zin een een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 november 2023 Rapport Share Geplaatst 28 november 2023 28 minuten geleden zei Dune: Goedemorgen lieve Frummers dagpact Dune Fonny even op Yvonne wachten want heb wel zin een een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2023 Rapport Share Geplaatst 28 november 2023 Goedemorgen @Fonny en @Dune en alle andere frummers natuurlijk. De koffie staat klaar, de thee moet nog even trekken.... Maar kom maar op met die 28e november, ik ben er klaar voor. Als ik de voorspellingen mag gelover houden we het vandaag droog, regen of wat dan ook komt pas vanavond, én we zouden een zonnetje te zien moeten krijgen, wat zou dat heerlijk zijn.... Maar voorlopig eerst maar even nog de lampjes aan, verwarming een klein tikje omhoog al even en een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2023 Rapport Share Geplaatst 28 november 2023 goeiemooiemorgen frummers 10 over 9 wakker doordat iemand nogal een harde stem had buiten anders lag ik nog lekker te slapen maar goed dat ik wakker werd anders schuift mijn ritme weer zo op. Heerlijk weer vandaag, lekker veel buiten, na gisteren al die nattigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 28 november 2023 Rapport Share Geplaatst 28 november 2023 Ja de zon is fijn. Wel retekoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 november 2023 Rapport Share Geplaatst 28 november 2023 Heerlijk zonnetje en gelukkig een dinsdaggevoel.Dat betekend vanavond repetitie en morgen een optreden.Voor vandaag geen afspraken, dus dat word weer verder mijn huisje opruimen.Duik straks de bergruimte in, voor wat kerstspullen. Voor op de vensterbank wil ik een kerstdorp maken.De automatische spelling maakt er kerstborrel van Mooi niet.Ga met de arrenslee mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden