huttula Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Krekel In de korte tijd heb ik een nuchter krekeltje leren kennen een lieve ,intressante vrouw,die veel kwaliteiten in huis heeft Die haar draai nog moet vinden in het nuchter wereldje Maar die zekers een toekomst heeft Bedankt dat ik je echt heb mogen leren kennen Huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Krekel, sterkte Ik hoop dat je er weer uitkomt. Geef de moed niet op meis, ook jij mag altijd weer een nieuwe kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Krekel, Je kunt geen pb's meer lezen... Pleez, laat je opnemen! Bel de crisisdienst. Doe het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dikkiedik Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Hai Krekel, ik herken dit erg, gaat 99% goed en eens in de maand of 2 maanden gaat het onverwachts fout. 2 dagen in de stad, veel geld uitgeven, zijn wie je niet bent. Gevolg is een kater en teleurstelling dat je het niet hebt volgehouden. Op een gegeven moment kom je in die cirkel dat het goed gaat en uit het niets word je eruit getrokken. Mijn ervaring is dat ik dus steeds minder lange termijn afspraken maak, mede omdat ik niemand teleur wil stellen en mijn leven inricht rond de kans dat het fout kan gaan. Zodat het ook fout gaat, Als het goed gaat ben je dan ook overdreven bezig met gezond leven? groet, thijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 @Thijs, Krekel kan niet meer op het forum komen omdat ze een ban heeft gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Originally posted by: huttulaKrekelIn de korte tijd heb ik een nuchter krekeltje leren kenneneen lieve ,intressante vrouw,die veel kwaliteiten in huis heeftDie haar draai nog moet vinden in het nuchter wereldjeMaar die zekers een toekomst heeftBedankt dat ik je echt heb mogen leren kennen Huttulaquote> Blij dat er weer een teken is van leven Go for it ..je bent het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 binnenkort kom je hier weer tsjirpen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Krekel is back! And here to stay.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Read all about it! I'd raughter hear.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Hallo allemaal! wou jullie even heel erg bedanken voor alle steun op mn draadje en de pb's... Gelukkig was ik onmiddellijk na de ban in staat om het drinken te stoppen(18 jan) en een beter en duidelijker plan op te stellen wat betreft hulp en de meer nabije toekomst... Het gaat hier zonder drank en geen enkele trek.. ehh.. het gaat..... Dikke knuffels voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 krekel. 18 januari is je stop dag, ook op het jaarpact even bijstellen. Dus de 18de een maand droog. Het jaarpact is voor een jaar niet drinken. Een jaar niet drinken lijkt me duidelijk. Probeer eerst maar eens dag per dag. Groet. Op het jaarpact geen gesjoemel. Zou ik morgen kunnen gaan drinken en lekker naar 6 jaar doorschuiven. Neemt niet weg dat een tijd stoppen nooit weg is. Lettertje aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Heel mooi, Krekel! Hou 't roer recht, recht zodie gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden