krekel Geplaatst 14 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Hai Gwen! zooo blij dat ik weer eruit kon... fijne mensen daar ben er erg graag, merk wel dat mn suikerspiegel nog alle kanten opschiet ben alles behalve evenwichtig.. T was voetbal vanavond en werd bijna plat gedrukt door oranje fans in de tram.. dacht dat ik onderuit zou gaan pffff;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Krekel, je klinkt al stukken beter fijn dat je er gisteravond op uit bent geweest om te schilderen hoop dat je ook zo je gedachte op andere dingen kunt zetten die afleiding is goed! zet je je hobby thuis ook voort? zou natuurlijk ook heel fijn zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 15 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 He sha, ja het negatieve is eruit bijna.... en ja deed dat heel intensief, t is een hele intensieve manier van schilderen dat paneel schilderen. Je hebt er wel daglicht voor nodig. Maar het is me op dag 10 nog niet gelukt om zelfs een breiwerkje op te pakken. De concentratie is nog niet, maak rotzooi hier en ruim het weer op.. Weet dat dat ook gaat komen.. wel een eerste aanzet gedaan om naar mn schetsen voor mn website te kijken.... morgen wel oke plannen dan ben ik er een middag en een avond uit.. vannacht alsmaar wakker van de kramp in mn voeten, misschien vette spanning. Was een beetje overdrachtelijk, wil nog bijna mn huis niet uit, moet me echt dwingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Krekeltje: zet hem op vandaag. Het gaat weer de goede kant op. Lekker schilderen! Balen van die Oranjefans. Je zou er hyperventilatie van krijgen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 15 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: AppleJe bent bijzonder en waardevol Krekeltje. Ben blij dat ik je heb ontmoet, steek veel van je kennis op en je geeft mij nieuwe inzichten. Je verdient alles behalve een zieke relatie. Niemand heeft het recht een ander willens en wetens stuk te maken en te beschadigen.Geef geen toegang meer tot je leven. In jou leven horen mensen die het goed met je voorhebben, die je rust brengen. Onrust en een ziekmakende relatie brengt je niet naar je doel. Nl. de maandagtrein naar Amsterdam.quote> deze had ik nog niet goed gelezen..dikke knuffel ben ook blij met jou! en Lytse... vind het zo lief je betrokkenheid, t doet me ook goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Sorry krekel ik krijg het nog niet voor elkaar die foto van die blauwe mannetjes Ben ook niet zo pc wizzard...komt nog wel Fijn voor je dat je weer genoten hebt...echt er valt zoveel te beleven zonder alcohol Als je eenmaal goed op dreef bent worden de dagen zelfs nog te kort om alles te beleven Die kramp in voeten..had ik ook en stijfheid,heeft bij mij ook wel een maand geduurd word vanzelf wel beter Geniet van de dag, doen ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Krekel ik hoop echt dat voor jou het kooitje snel opengaat en dat het krekeltje eens echt kan genieten van de vrijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Krekel, je schreef de 12e nov.; ik ben nog nooit zo ziek geweest. Ik ben bang dat je je eigen record aan het breken bent meis. Dit voelt zo machteloos hier! Misschien kun je, juist nu, een schilderij maken van waar je nu zit en hoe het voelt voor je. Daar vaak naar kijken is als het verhaal lezen over een periode die je nooit meer wilt. Jij alleen kan nu proffessionele hulp inschakelen meis, en ik hoop echt dat je dat doet. Je speelt met je leven en dat leven is en jij bent te kostbaar daarvoor. Zondag 2 december: een mooie dag voor een nieuwe start:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Lieve Krekel, Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Jane. Geef je pas weer in bewaring en zoek nu hulp zodra je weer bij je positieven bent. Al die tijd van leven en creativiteit verspild. Zo zonde! Je bent het waard om voor te knokken, maar wij kunnen het niet doen! Ik denk aan je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josefine Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Lieve Krekel, ik wens je ook heel veel sterkte en moed. En ik zou je willen aanraden om op zoek te gaan naar de juiste hulpverlening. Je hoeft het niet alleen te doen. Heel veel sterkte! Je bent het waard om vrolijk te zijn en van het leven te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Krekeltje, Ik mis je en maak me zorgen om je. Zoek alstjeblieft hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Krekel, Nu genoeg gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Hai Krekel, wat zijn je plannen voor vandaag en morgen? Heb je ergens zin in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 @ Krekel: Miss Sophie heeft haar draadje op "wie is wie" expres voor jou weer naar boven gehaald en er een posting voor je opgezet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2012 Rapport Share Geplaatst 4 december 2012 Het zou erg fijn zijn wat van je te lezen Krekel of je moet op Alcatraz zitten, dan kan het niet natuurlijk. je hebt geworsteld tijd om boven te komen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Krekel, je drinkt nog steeds, lees ik. Waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Je bent er weer! Vandaag neem ik de eerste niet, doe je mee? Bij AA zeggen we een heleboel over die zogenaamde "rockbottom". Maar je kunt er ook voorbij gaan... En dan is te laat. Alcoholisme is een dodelijke ziekte. Ik heb 10 dagen geleden een fellow begraven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Ik heb je een pb gestuurd. Maar die is wat mij betreft voor alle frummers om te lezen. Ik weet niet in welke fase van (hopelijk) ontnuchtering je bent. Sterkte lieve Krekel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 13 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 jongens wat ontzettend lieffff, die bemoedigende woorden en jullie meeleven:heart: ik zit nu op dag 4 en heb in die dagen nog niet geslapen, heb er heel veel verdriet van... en ook zorgen van dat het maar niet lukt... ik wil het zo graag kunnen nuchter blijven heb nu in ieder geval ondersteuning van refusal... en ga die on line behandeling doen... had wel gewild dat je geblokkerd wordt op het forum als je drinkt... want heb kennelijk toch ook het een en ander aan schade aangericht... vreselijk gewoon waarvoor excuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Gewoon fijn dat je er weer bent, Krekel, niets meer of minder. Doe je best en laat het liever niet weer zo ver komen. Ga ervoor, en laat je niet de put inpraten. Alsof jij niet al weet wat het aanricht!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Zo is 't, so what, vooruit met die geit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 13 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 @ Hanna dat begrijp ik dus ook niet van die ban.. heb een moderator er zelfs om gevraagd...... maar men vond het volstaan om die draad te verwijderen en lief van je dat je die enorme reis ervoor over had gehad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 krekeltje mocht je het ooit nog in je bolletje krijgen om je weer helemaal klem te zuipen lees dan nog 1x dit draadje.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 14 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Aan de steun zal het niet liggen, vind het echt geweldig zoals jullie meedenken en meeleven. Doet me heel erg goed Dank je wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Krekeltje, al een beetje uit de kreukels nu? Ik hoop het voor je en dat je een fijne dag hebt gehad vandaag. Hier virtueel een gezond vruchtensapje van mij, lekker en goed voor je herstel. Omdat er geen kersttakkie beschikbaar is hier een paar:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden