Spring naar bijdragen

Maandag 20 november 2023

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Ik heb lekker geslapen, hoewel hondlief er halverwege de nacht uit moest en om vijf uur nogmaals. 
Tel dat bij de twee plaspauzes van mijzelf... :wacko:
En bij het definitieve opstaan bleek katlief naast een vriezer in de bijkeuken te zitten en  gebiologeerd te staren naar.... 
Afijn vriezer van zijn plaats, maar het muisje heeft zich vast ergens in het binnenwerk verschanst... 
Buitendeur maar wijd open en hopen dat het beestje er vandoor gaat.... 
Eerst een bakje nu maar. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen meisjes, en ook voor de rest van ons gezelschap wat zich nog aandient.

DAGPACT:
Fonny
Yvonn

Dune

de allergrootste taak van vandaag reeds uitgevoerd, de zwarte bak naar buiten :lol:

ben erg positief over mijn proces zover, geeft de burger moed. Ben beetje verbaasd dat de trek zich nog niet heeft aangediend, nieuwe ervaring na pak m beet 10 dagen.

voel me vooral fijn en fris

dankjewel voor de koffie Yvonne, word erg gewaardeerd 

mooi dag lieve mensen

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha @Beatrix, ik neem over het algemeen ook de tijd voor alles 's morgens vroeg hoor, lekker met een pot thee een tafel... 
Maar ja, het moest even.. 
Toen ik nog werkte nam ik eigenlijk ook altijd wel even de tijd om heel rustig een bakje thee te drinken, krantje te lezen en noem maar op. 
Dat betekende wel dat ik dan héél vroeg op moest staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, 

Net de kleine meid naar school gebracht en we starten vandaag op dag 14. Het enige waar ik wel flink last van heb is elke ochtend en avond irritante zeurderige hoofdpijn. Ik denk zelf dat die komt vanwege het vele nadenken? En sinds ik ben gestopt neem ik halve slaap tabletjes waar ik deze week ook mee wil stoppen misschien dat dat ook gaat schelen. 

Weer een nieuwe dag en week. We gaan ervoor toch !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...