Spring naar bijdragen

Hoi


klm

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei klm:

Hoi, ingrid hier..

38 jaar, ennn...een probleem

Ik hoop hier lotgenoten te kunnen vinden 

Gr

Dag Ingrid,

Welkom hier. Op zich bevind je je in goed gezelschap, over het algemeen zitten hier veel gezellige, vreemde, bijzondere gevallen die een gemeenschappelijk probleem proberen om te keren tot verleden tijd.

Wat meer informatie over jouw probleem en (misschien) over jezelf is altijd verhelderend voor de anderen hier. Hoeft niet, mag wel.

Fijne zaterdag. Maarten

bewerkt door Maarten82
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ingrid en zeer welkom!

Volgens mij is het altijd een goed teken als iemand dit forum vindt. Al is de reden meestal minder prettig. De ervaringen die je hier leest kunnen je denk ik zeker helpen bij het plan dat je gaat maken of misschien al hebt om de zaken aan te pakken die je wil veranderen. En als je je eigen ervaringen deelt kan je daar mooi zelf op reflecteren en daar kunnen de lezers hier dan ook weer dingen van oppikken. Oftewel, jouw komst hier is een win-win ;-)

Heb je het voor jezelf al een beetje op een rijtje welke kant je op wil?

Hoe dan ook: voel je welkom en succes!

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Ingrid !

De eerste stap is gezet. Proficiat :rose:.

En nu elke dag een volgende stap zetten !!

Buiten het hier lezen over en leren van de ervaringen van de anderen, is het voor jou misschien ook fijn om hier te schrijven. Je kunt je eigen draadje maken ( onder de groep Wie is wie) waar je vertellen kunt hoe het met je gaat, je successen, je moeilijke momenten  en je struikelingen ( dan niet wegblijven hoor, dit hoort er ook bij !) Maar je kunt ook elke dag even langskomen en melden dat je die dag de beslissing hebt genomen niet te drinken ( Onder het kopje Ditjes, datjes en dagdraad).

Ik wens je veel succes en welkom hier :rose:

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...