Yvonne Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 En zo stiefelen we alweer richting oktober.... Goedemorgen frummers. Ik ben alweer even op, kon niet meer slapen, lag te piekeren over van alles en niks. En dan kun je net zo goed de dag maar laten beginnen... De beestjes hebben hun natje en droogje dus al gehad op de vogels na, die komen straks aan de beurt. Dus dan is het nu tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 Goedemorgen Yvonne vertel eens over je beestjes? Dagpact: Fonny En voor iedereen een mooie dinsdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Fonny Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 Goedemorgen allemaal, Vanmiddag naar de tuin, want het is mooi weer. Met een beetje geluk kan ik de laatste sperziebonen oogsten. Hoe gaat het vandaag @Roberto ? Tweede dag van de detox toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 goeiemooiemorgen frummers Indian summer............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 (bewerkt) 21 minuten geleden zei rapilos: Hoe gaat het vandaag @Roberto ? Tweede dag van de detox toch ? @rapilos, eerste dag gelukt gisteren. Ambulante detox duurt vijf dagen met dagelijks blazen, bloeddruk meten en diazepam. Over drieweken heb ik een intake / traject bij Transcare over omgaan met 'pijn' / lichamelijke klachten en niet meer wegdrinken. Hun voorwaarde is drie weken droog staan. 26 september 2023 bewerkt door Roberto rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 Goedemorgen, gisteren gemiste oproep van VNN, teruggebeld voor afspraak, intake. Half november ben ik ingepland op mijn vrije woensdagochtend, nadat ik de kinderen naar school gebracht heb. Ben benieuwd wat voor label ik krijg en hoe het bevalt.. Zal wel confronterend worden.. Denk ik Dagpact: Fonny Roberto Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 Misschien @Freekie. Maar vergeet niet wat er al allemaal in je hoofd zit. Wellicht lucht het op. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden