lady jane Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 goeiemooiemorgen frummers maak er maar een mooie maandag van als je kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 Goedemorgen Lady Jane en voor iedereen een mooie maandag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 Goedemorgen allemaal, Over twee uurtjes weer naar de fysio. De oefeningen die ik vorige week moest doen en thuis moest bijhouden, zijn niet goed bevallen. nog nooit zo moe geweest als afgelopen dagen. Wordt er heel moedeloos van Enfin, straks maar weer bespreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 Vandaag 2 maanden alcoholvrij. Naarmate de tijd vordert, vind ik het steeds moeilijker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 Goedemorgen frummers. De zon schijnt alweer gul. De dieren Zijn verzorgd, ik ben er met de hond uit geweest en de was draait. Nu eerst tijd voor een bakje. Wat naar dat je je maar zo ellendig blijft voelen @rapilos. Die twee maanden mag je hartstikke trots op zijn, echt. Maar dat maakt het niet makkelijker blijkbaar. Zou het echt kunnen dat je door de oefeningen van de fysio je nóg meer vermoeid gaat voelen??? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 Goedemorgen allemaal. Vanaag start mijn ambulante detox. De eerste dag is altijd het moeilijkst. DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 Succes @Roberto ! Ik weet het niet @Yvonne, Het lijkt er wel op dat ik nog vermoeider ben geworden door de laatste oefeningen maar weet het niet 100 % zeker natuurlijk. Ga zo weg, dus straks maar eens uitgebreid met hem over hebben. tja, en wijn ontspant altijd zo heerlijk. Weg vermoeidheid en weg spanning. Enfin, weg drinken is niet de oplossing dus maar weer trouw naar de fysio en de psycholoog dan (Vanmiddag) Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 Goedemorgen, @rapiloshet kan ook zijn dat je je eerst extra vermoeid voelt door de oefeningen maar dat naarmate je spieren sterker worden, dit verandert naar minder moe en de oefeningen makkelijker kunt volhouden? DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Freekie rapilos en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Freekie Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 @rapilos, zolang jij drank nog verheerlijkt, zal het moeilijk zijn om gestopt te blijven.Er zijn zoveel andere mogelijkheden om te ontspannen.Zou het even aankaarten bij je psycholoog.Misschien zijn de oefeningen van de fysio wel te zwaar.Gewoon even aangeven. lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 of er steekt iets heel anders achter @rapilos misschien kun je een uitgebreide check up aanvragen via de arts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 1 uur geleden zei lady jane: of er steekt iets heel anders achter @rapilos misschien kun je een uitgebreide check up aanvragen via de arts? Al gehad Jane, rontgenfotos van bekken en heupen ( artrose ) Uitgebreid bloedonderzoek ( Kwam niets uit ) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 en hartfilmpje @rapilos? hb en bloeddruk is vast wel gemeten neem ik aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2023 Rapport Share Geplaatst 27 september 2023 HB is goed @lady jane, bloeddruk ook perfect. hartfilmpje vind ik wel ver gaan, heb geen hartklachten en ook niet snel buiten adem Maar bedankt voor het mee denken. Had gisteren trouwens zowaar een goede dag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden