Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 mei 2023


Fonny

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Dune:

Het gaat op zich goed met mij, bijna 2 weken droog, al moet ik bekennen dat gisteren de drank meerdere keren door mijn hoofd spookte.. maar heb er niks mee gedaan, natuurlijk niet… ik hou me de voordelen van fris zijn vooral voor… en wil dat pad terug niet maken. Maartoch vind het eng.

valt me nu op zo… wat word er veel gedronken op tv. Zoals er vroeger op tv gerookt werd. Zelfs de nieuwslezer zat tijden de uitzending gezellig te roken. Rare tijden. Drank is het nieuwe roken. Gisteren een docu op npo teruggekeken, Roes. Ik kijk veel tv programma’s over dit onderwerp. En dat had een tegengesteld effect op mij. Deze mensen drinken niet maar zuipen en gaan 1 maand zonder en dat word geëvalueerd. Serieus drinkers besloten te stoppen voorgoed en dat ging ze zo makkelijk af… enfin, het blijft een worsteling. Maar de gedachte aan het leven op de klok en afwegingen concessies en de verspilde tijd gaven de doorslag… Echt Niet (meer)

Nou is een heel verhaal geworden, vandaag doe ik toch maar mee met het dagpact
Dune
fijne dag voor allen

@Yvonne Heb je een lekker bakkie thee voor me?

 

Doe maar lekker mee met het dagpact @Dune, daar voel je je het beste bij lijkt me. 

DAGPACT:
Fonny
Dune
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei rapilos:

Gelukkig niet werken vandaag
ga daar steeds meer tegen op zien, 
Vorige week 4 uur huishoudelijk werk, maar mevr. was niet lekker, vroeg of ik wilde helpen met douchen en aankleden.
doe ik met alle liefde hoor, maar ze wil dan dat ik al het gewone huishoudelijke werk er ook nog bij doe, dus ben je zo dik een half uur verder en uitgeteld voor de rest van de dag.
Enfin, ik doe het zelf en wil haar gewoon ook niet in de steek laten
(werk er al zo lang )

Maar wordt het dan niet tijd dat je het er met haar over gaat hebben dat ze naar een andere hulp moet gaan uitkijken Rapi? 
Ik snap heel goed dat je haar niet in de steek wilt laten, maar hier word jij zelf absoluut niet gelukkig van... 

15 uur geleden zei Toos:

Ik ben er weer. Je wereldje wordt zo klein als je ziek bent. En ook niks interesseert je ook. Maar goed, vanuit hier maar weer dan. Hallo iedereen.

Fijn dat je er weer bent Toos, ik hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent inmiddels? 

Op 21-5-2023 om 12:26 zei Spirit:

Moeilijk uit te leggen @Yvonne,beetje kitch, zwart met goud
hou er wel van tegenwoordig.

Aha, ja, ik kan me er nu wat beter een voorstelling van maken. 
Leuk dat je er dan zo tegenaan liep.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het koud buiten.Nog even wat dagen doorbijten en dan schijnt het mooie weer eraan te komen.

Even een rustig dagje voor mij en dat heb ik eerlijk gezegd wel even nodig.Even uitblazen, adem in, adem uit..

Blij met m'n gezellige huisje, het is nu lekker thuiskomen.

Met de hond gaat het ook goed.Ze krijgt nu eten, wat ze lekker vind.Droge brokken lust ze niet meer, maar het zijn nu smulrondjes geworden, eigen merk van appie, wat ze verleden week niet hadden, dus is het frolic geworden ( scheelt 2 euro).

Voor de rest rijst met vlees.Daar doet ze het goed op.Geen diarree meer nu, gelukkig.

Fijn ook dat mijn buurman op de hond wil passen, als ik hele dagen weg ben.

Heb eindelijk alles op orde en dat geeft toch rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-5-2023 om 11:16 zei Yvonne:

@Donder, heb jij de uitslag van de scan inmiddels al gekregen? 
En hoe gaat het nu met jou? Heb je (veel) pijn, heb je energie, voel je je ziek??? 

Vandaag MRI-scan gehad, vrijdag uitslag.

Geen pijn en ik voel me niet ziek van de kwaal, wel van de bijwerkingen van de medicijnen (buikklachten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...