Spring naar bijdragen

Nooit meer roken


smart

Aanbevolen berichten

Originally posted by: akelei

...................
Pffffff

10 of 20 keer per dag heb ik even een blij gevoel, ik ga als de koffie doorgelopen is even lekker met een vers bakkie en een peuk... owh nee. Enzovoort. Echt even blij.
Even samen met mijn moeder in de tuin, een glaasje en een sigaret. Maar zij is er niet meer. God wat mis ik haar ineens.
quote>


Dear Aakie, dit is zóóó herkenbaar.
Dat blije gevoel dat je even 'mag'.... echt blij, klopt.
En dan direkt daarop de dreun op je kop: NEE, je rookt niet meer.
Het gevoel, heel even, 'waar doe ik het allemaal voor, zo is leven helemaal niet leuk' ....

Maar weet je,dat gaat over hoor, echt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou omdat er geen antwoord is krijg je van mij

een hele dikke virtuele knuffel Akkie

want stoppen met die zooi is niet makkelijk, maar wel te doen!!

Blijf maar lekker veel schrijven hier als je het lastig hebt, dat werkt

echt nl

(((((((((((((Akkie))))))))))))))))):heart:

Vandaag een nieuwe dag die het niet waard is om te roken;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@akelei...idd als dit je lukt word je heilig verklaard :D tenminste dat gevoel had ik toen het me gelukt was

Heel herkenbaar wat je schrijft...

Afscheid nemen van een grote vriend....erugg,,,maar je kan hem missen als kiespijn

Goed bezig en schrijven helpt :present:

Succes heilige in wording :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:present::present::rose::present::present::):present::present::rose::present::present::):present::present::rose::present::present::):present::present::rose::present::present::):present::present::rose::present::present::):present::present::rose::present::present::):present::present::rose::present::present::):present::present::rose::present::present::):present::present::rose::present::present::):present::present:

Aak, week 1 zit er op..... Top!

En dat 'nou een peukie:),onee,ik rook niet meer:(' ....dat wordt langzaam maar zeker minder hoor, steeds minder.....

Voorlopig heb je de eerste moeilijke week achter de rug ((:heart:))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Akelei...1 week..moet nu wel een gevoel geven als dat je een topprestatie hebt neergezet :present:

Inwendig weer in de luchtspringen...Yes week 1 is binnen

Zonder dat je al te veel conditie hebt is dit een top sport

Net iets meer geven dan je zelf kan om die finish te halen om heilige te worden :D

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drie keer recht is scheepsrecht Aakie... maar toch maar mooi nu twee weken...

:musicnote::musicnote::rose::heart::):musicnote::musicnote::rose::heart::):musicnote::musicnote::rose::heart::):musicnote::musicnote::rose::heart::):musicnote::musicnote::rose::heart::):musicnote::musicnote::rose::heart::):musicnote::musicnote::rose::heart::):musicnote::musicnote::rose::heart::):musicnote::musicnote::rose::heart::):musicnote::musicnote::rose::heart::):musicnote::musicnote:

En het gaat je lukken he?

Ik heb trouwens bloemen en kruiden en zo gezaaid de afgelopen week.

Het meeste is al driftig aan het ontkiemen, zo leuk, je ziet het opkomen en elke dag groeien.

Behalve de zaadjes van..... de Akelei.

Dat zijn zaadjes waar je geduld voor moet hebben.

Kan wel een paar weken duren voor je wat gaat zien.

En de zaadjes die niet gelijk ontkiemen met de andere niet wegmikken, die kunnen alsnog tot leven komen, gewoon nóg wat meer geduld voor oefenen.

Ik vond dat wel mooi om te lezen Aakie.

Een mooie belofte :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aak, als je nog steeds niet rookt..... toppertje.

En ja, die kilo's zijn zo frustrerend, ik weet het.

Het niet roken heeft mij er 20 opgeleverd....

Maar ik wil niet weer in die valkuil trappen dat ik dan maar 'even weer ga roken' tot ze er weer af zijn...

Volhouden hoor meis, dat evenwicht gaat weer komen, echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drie weken Aak :D

Das niet niks, das een hele hoop.

Dat verdient een bloemetje :

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...